شهر یخ یخچال 6 فوت پلار مدل R62 - شهر یخ

معرفی یخچال پلار مدل R62

یخچال پلار مدل R62 از سری محصولات باکیفیت شرکت POLAR می باشد. این مدل از یخچال و فریزر دارای طراحی زیبا و بروز بدنه می باشد.یخچال تک پلار مدل R62 قابل استفاده در فضاهای کوچک مانند، آپارتمان ، بیمارستان ها ، خوابگاه ها و مکان هایی از این قبیل می باشد. کاربران می توانند انواع مواد غذایی ، نوشیدنی ، میوه و سبزیجات را در دراز مدت تازه و باکیفیت در آن نگهداری کنند. بدنه فلزی یخچال تک پلار مدل R62 دارای مقاومت بالایی می باشد.  بدنه داخلی از جنس ABS مقاوم بوده و فضای داخلی آن نیز دارای طراحی زیبایی می باشد.  دمای یخچال توسط ولوم کنترلی موجود در داخل یخچال تنظیم می شود و شما می توانید بسته به نوع مواد غذایی خود دما را تغییر دهید..

 

 

یخچال پلار مدل R62

 

 

عملکرد و قابلیت های یخچال پلار مدل R62

یخچال پلار مدل R62 به صورت تک درب طراحی شده و مجهز به لاستیک دور درب جذب بوده که مانع مانع خروج هوای سرد محفظه داخلی شده و موجب می گردد تا بازرده و عمر مفید دستگاه افزایش می یابد.محفظه داخلی یخچال تک ۶ فوت پلار دارای ۲ طبقه قابل جابه جایی از جنس پلاستیک مقاوم می باشد. و قسمت پایینی آن نیز بصورت جای میوه و سبزیجات کاربرد دارد. و درب آن از قسمت داخلی دارای دو طبقه حفاظ دار برای قرار دادن انواع بطری و نوشیدنی است. قسمت بالایی یخچال فریزر نیز دارای محفظه فریزر یا جایخی آن می باشد که می توان مواد مختلف گوشتی و پروتئینی را بصورت منجمد در ان قرار دادو نگهداری کنید.با قرار دادن قالب مخصوص یخ همیشه یخ مورد نیاز برای خنک کردن نوشیدنی ها را در دسترس داشته باشید. قفسه موجود در درب یخچال فریزر پلار  نیز برای قرار دادن و نگهداری تخم مرغ تعبیه شده است.

 

شهر یخ، نماینده ی گروه صنعتی انتخاب

فروشگاه اینترنتی شهر یخ به عنوان تخصصی ترین مرکز فروش لوازم خانگی، علاوه بر فروشگاه اینترنتی، دارای ۲ شعبه ی فروشگاه حضوری در مرکز بازار لوازم خانگی تهران می باشد. که این امکان را برای خریداران محترم فراهم نموده تا با بازدید از محصولات خرید هوشمندانه تری داشته باشند. همچنین خریداران می توانند پس از مشاهده ی فروشگاه، کالای مد نظر خود را از طریق سایت خریداری کرده و از تخفیف های ویژه ی سایت بهره‌مند شوند. قیمت یخچال هاردستون در سایت شهر یخ مناسب بوده و خریداران محترم از ضمانت اصلی شرکت نیز بهره مند می شوند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 30 views بار دسته بندی : یخچال و فریزر تاريخ : 20 آوریل 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها