شهر یخ یخچال 14 فوت پارس مدل لاردر 1700 - شهر یخ

معرفی یخچال ۱۴ فوت پارس مدل لاردر ۱۷۰۰

یخچال پارس مدل لاردر ۱۷۰۰ از محصولات باکیفیت شرکت بزرگ پارس می باشد. این یخچال تک پارس در سری یخچال های لاردر شرکت پارس می باشد. قابل توجه است که این یخچال می‌تواند در کنار فریزر پارس نوفراست ۱۷۰۰به‌صورت یک پکیج کامل و یا به‌صورت مجزا برای کسانی که نیاز به فریزر ندارند استفاده شود.

این مدل از یخچال تک ۱۴ فوت پارس که در دسته یخچال‌های تک‌درب قرار می‌گیرد میزان مصرف انرژی متوسطی دارد. این یخچال پارس از سری لاردر بدون آبریز می باشد.

 

یخچال پارس مدل لاردر 1700 - طراحی زیبا

 

ویژگی های دیگر یخچال پارس مدل لاردر ۱۷۰۰

یخچال پارس  لاردر ۱۷۰۰ دارای ویژگی های زیادی دارد که به چند نمونه از آنها اشاره کرده ایم. سیستم برفک زدایی اتوماتیک و هوشمند(Automatic and intelligent defrost system) ، مجهز به بو گیر  ، قابل استفاده با فریزر به صورت پهلو به پهلو ، مجهز به هشدار دهنده افزایش دما و بازماندن درب ، مجهز به فن جهت گردش هوا در طبقات ، مجهز به فاصله دهنده پشت محصول تا دیوار.

 

یخچال پارس مدل لاردر 1700 - تازگی همیشگی

 

انتخاب در فروشگاه حقیقی ؛ خرید از فروشگاه مجازی

فروشگاه شهر یخ ، با دارا بودن فروشگاهی حقیقی به وسعت ۳۰۰ متر در قلب بازار لوازم خانگی ایران و با استفاده از تجربیات چندین ساله خود در زمینه فروش لوازم خانگی ، با راه اندازی فروشگاه آنلاین ، تجربه خرید اینترنتی لذت بخشی را برای مشتریان خود فراهم کرده است. شهر یخ نماینده رسمی شرکت های دوو (Daewoo) ، اسنوا (Snowa) ، تکنوگاز (Tecnogas) و بوش (Bosch) می باشد و ضمن تضمین اصالت تمامی کالاها ، به شما اطمینان می دهد با قیمتی مناسب محصولی اصل از بهترین برندهای لوازم خانگی را به دست شما برساند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 184 views بار دسته بندی : یخچال و فریزر تاريخ : 22 آگوست 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.