شهر یخ یخچال 11 فوت پارس 1300 مدل PRH13631EW - شهر یخ

معرفی یخچال ۱۱ فوت پارس ۱۳۰۰ مدل PRH13631EW

یخچال پارس ۱۳۰۰ مدل PRH13631EW از محصولات باکیفیت شرکت بزرگ پارس می باشد. یخچال تک پارس در سری یخچال های سه ستاره شرکت پارس می باشد. 

این مدل از یخچال تک ۱۱ فوت پارس که در دسته یخچال‌های تک‌درب قرار می‌گیرد میزان مصرف انرژی کمی دارد دارد. قیمت برق در کشورهای مختلف متفاوت است، با این حال شما مدلی را که مصرف انرژی کمتری داشته باشد را ترجیح می دهید، مدلی را که باعث نشود هر ساله مقدار زیادی هزینه برای کارکردش بپردازید.

   

یخچال پارس 1300 مدل PRH13631EW - شیشه های مقاوم

 

مشخصات محصول

از مهم ترین ویژگی های این مدل از یخچال پارس می توان به:رتبه انرژی A+،سیستم انجماد سریع،سطوح مقاوم در برابر خراش،لاستیک دور درب ضد باکتری،سیستم عیب یابی هوشمند،هشدار باز بودن درب و افزایش دما،حالت صرفه جویی در مصرف انرژی، طبقات شیشه ای مقاوم و قابل تنظیم و… اشاره کرد.

 

   

یخچال پارس 1300 مدل PRH13631EW - مصرف انرژی A+

   

انتخاب در فروشگاه حقیقی ؛ خرید از فروشگاه مجازی

فروشگاه اینترنتی شهر یخ ، با دارا بودن فروشگاهی حقیقی به وسعت ۳۰۰ متر در قلب بازار لوازم خانگی ایران و با استفاده از تجربیات چندین ساله خود در زمینه فروش لوازم خانگی ، با راه اندازی فروشگاه آنلاین ، تجربه خرید اینترنتی لذت بخشی را برای مشتریان خود فراهم کرده است. شهر یخ نماینده رسمی شرکت های دوو (Daewoo) ، اسنوا (Snowa) ، تکنوگاز (Tecnogas) و بوش (Bosch) می باشد و ضمن تضمین اصالت تمامی کالاها ، به شما اطمینان می دهد با قیمتی مناسب محصولی اصل از بهترین برندهای لوازم خانگی را به دست شما برساند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 128 views بار دسته بندی : یخچال و فریزر تاريخ : 5 ژوئن 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها