شهر یخ یخچال فریزر 24 فوت دوو سری 660 پلاس مدل D4BF-1077 GW - شهر یخ

معرفی یخچال فریزر ۲۴ فوت دوو سری ۶۶۰ پلاس مدل D4BF-1077 GW

یخچال فریزر ۲۴ فوت دوو سری ۶۶۰ پلاس مدل D4BF-1077 GW از زیباترین یخچال های موجود در بازار با کیفیت بالا می باشد. دوو از برندهای معتبر در زمینه تولید لوازم خانگی می باشد که توانسته با ارائه محصولاتی امروزی و مقرون به صرفه خود را به عنوان برندی معتبر معرفی کند که توجه خود را به جلب رضایت خریداران معطوف کرده است.این مدل از یخچال فریزر پایین ۲۴ فوت دوو سری ۶۶۰ پلاس مدل D4BF-1077 GW از جدیدترین یخچال فریزرهای روانه ی بازار شده ی این شرکت می باشد که در واقع نمونه ای به روز شده از یخچال فریزر پایین دوو مدل D2BF-1077GW می باشد. این محصول با طراحی امروزی و مدرن خود از یخچال فریزر های با ارزش خرید بالا می باشد.

  

یخچال فریزر 24 فوت دوو سری 660 پلاس مدل D4BF-1077 GW

مشخصات فنی یخچال فریزر ۲۴ فوت دوو سری ۶۶۰ پلاس D4BF-1077 GW

یخچال فریزر ۲۴ فوت دوو سری ۶۶۰ پلاس  D4BF-1077 GW دوو از یخچال فریزر های کم مصرف این شرکت با دارا بودن برچسب انرژی +A می باشد. این یخچال دارای ظرفیتی معادل ۳۶۷ لیتر می باشد. این یخچال دوو برای نگهداری هر چه بهتر و تازه تر میوه و سبزیجات دارای محفظه ای جداگانه با قابلیت کنترل رطوبت می باشد.

سایر ویژگی های یخچال فریزر دوو

برای این یخچال فریزر پایین دوو روشنایی داخلی LED نیز برای استفاده راحت در تاریکی در نظر گرفته شده است. از جمله قابلیت های  منحصر به فرد این یخچال سامانه مدیریت مصرف هنگام سفر می باشد که باعث عملکرد بهینه تر این یخچال در هنگام سفر میشود. همچنین این یخچال دارای زنگ هشداد دهنده باز ماندن درب نیز می باشد.

       

شهر یخ، نماینده ی گروه صنعتی انتخاب

شهر یخ به عنوان تخصصی ترین مرکز فروش لوازم خانگی، علاوه بر فروشگاه اینترنتی، دارای ۳ شعبه ی فروشگاه حضوری در مرکز بازار لوازم خانگی تهران می باشد. که این امکان را برای خریداران محترم فراهم نموده تا با بازدید از محصولات خرید هوشمندانه تری داشته باشند. همچنین خریداران می توانند پس از مشاهده ی فروشگاه شهر یخ ، کالای مد نظر خود را از طریق سایت خریداری کرده و از تخفیف های ویژه ی سایت بهره مند شوند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 49 views بار دسته بندی : یخچال و فریزر تاريخ : 2 نوامبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.