شهر یخ یخچال فریزر پایین دیپوینت مدل DECENT - شهر یخ

یخچال فریزر پایین دیپوینت مدل DECENT

یخچال فریزر پایین دیپوینت مدل DECENT برند معروف ایرانی است، که کیفیت محصولات تولید شده توسط این شرکت هم‌رتبه کالاهای مشابه کره‌ای خود می‌باشد. این مدل از  یخچال فریزر پایین دیپوینت با ظرفیت ۲۴۵  لیتر برای یخچال و ۸۸ لیتر برای فریزر، در مجموع فضای بسیار جاداری را برای ذخیره و انجماد مواد غذایی در اختیار شما می‌گذارد. می‌توان اینگونه بیان کرد که یخچال فریزر پایین ۳۰ فوت دیپوینت محصولی متناسب با خانواده‌های پرجمعیت یا افرادی‌ست که حجم زیادی از مواد منجمد را نگهداری می‌کنند.

 

 

یخچال فریزر پایین دیپوینت مدل DECENT

 

مشخصات فنی یخچال فریزر

کمپرسور اینورتر از مزیت مهم یخچال فریزر به شمار می آید. کمپرسور (compressor) از اجزای اصلی یخچال به شمار می آید و عمل سرمازدایی را انجام می دهد. بر روی بدنه ی دستگاه آبسردکن طراحی شده که به صورت دستی پر می شود. یخچال فریزر پایین دیپوینت مدل DECENT مجهز به فناوری بدون برفک می باشد. که میتوان دمای هر بخش را تنظیم کرد و قفل کودک را فعال کرد. در بخش فریزر دیپوینت کشوی سرمای تازه وجود دارد، این بخش مواد غذایی گوشتی را با سرعت منجمد کرده و تازگی آنها را حفظ میکند. همچنین درب این مدل یخچال قابلیت جابجایی دارند، و میتوان مطابق نیاز آنرا تغییر داد.

 از دیگر امکانات یخچال دیپوینت می توان به پنل کنترل لمسی LED، محفظه انجماد سریع، سیستم روشنایی ال ای دی کم مصرف، سیستم کنترل هوشمند دیجیتال، یخ‌ ساز اتوماتیک و محفظه نگه‌داری یخ و مصرف انرژی A اشاره کرد.

 

 

یخچال فریزر پایین دیپوینت مدل DECENT

 

انتخـاب سنتر تنها یک فروشگاه اینترنتی نیست!

فروشگاه اینترنتی شهر یخ، تخصصی ترین مرکز آنلاین لوازم خانگی است. تمامی کالاهای این فروشگاه از مبادی رسمی و قانونی تامین می شوند و دارای ضمانت اصل بودن و گارانتی معتبر شرکتی می باشند. مجموعه شهر یخ با دو دهه سابقه فعالیت در بورس لوازم خانگی دارای چند شعبه فروشگاه حقیقی و نمایندگی برندهای معتبر لوازم خانگی می باشد. خدمات نوینی چون امکان پرداخت هزینه سفارش ها در محل و ارسال سریع کالاهای خریداری شده به تمام نقاط کشور، پاسخی به سال ها همراهی و اعتماد مشتریان گرامی می باشد. با ثبت اولین خرید در این فروشگاه به باشگاه بزرگ مشتریان شهر یخ پیوسته و حتما برنده هدیه اولین خرید خواهید شد. خرید اینترنتی آسان لوازم خانگی را در این فروشگاه تجربه نمایید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 40 views بار دسته بندی : یخچال و فریزر تاريخ : 20 جولای 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.