شهر یخ یخچال فریزر پایین دیپوینت مدل DECENT S - شهر یخ

یخچال فریزر پایین دیپوینت مدل DECENT S

یخچال فریزر پایین دیپوینت مدل DECENT برند معروف ایرانی است ،که کیفیت محصولات تولید شده توسط این شرکت هم رتبه کالاهای مشابه کره ای خود می باشد. این مدل از یخچال فریزر پایین دیپوینت با ظرفیت ۲۴۵ لیتر برای یخچال و ۸۸ لیتر برای فریزر، در مجموع فضای بسیار جاداری را برای ذخیره و انجماد مواد غذایی در اختیار شما می‌گذارد. می توان اینگونه بیان کرد که یخچال فریزر پایین ۳۰ فوت دیپوینت محصولی متناسب با خانواده های پرجمعیت یا افرادی است که حجم زیادی از مواد منجمد را نگهداری می کنند.

 

 

یخچال فریز پایین دیپوینت مدل DECENT سیلور

 

مشخصات فنی یخچال فریزر دیپوینت

کمپرسور اینورتر از مزیت مهم یخچال فریزر به شمار می آید. کمپرسور (compressor) از اجزای اصلی یخچال به شمار می آید و عمل سرمازدایی را انجام می دهد. بر روی بدنه ی دستگاه آبسردکن طراحی شده که به صورت دستی پر می شود. یخچال فریزر پایین دیپوینت مدل DECENT مجهز به فناوری بدون برفک می باشد. که می توان دمای هر بخش را تنظیم کرده و قفل کودک را فعال نمود. در بخش فریزر دیپوینت کشوی سرمای تازه وجود دارد، این بخش مواد غذایی گوشتی را با سرعت منجمد کرده و تازگی آنها را حفظ میکند. همچنین درب این مدل یخچال قابلیت جابجایی دارند، و میتوان مطابق نیاز آنرا تغییر داد.  

از دیگر امکانات یخچال دیپوینت می توان به پنل کنترل لمسی LED، محفظه انجماد سریع، سیستم روشنایی ال ای دی کم مصرف، سیستم کنترل هوشمند دیجیتال، یخ‌ ساز اتوماتیک و محفظه نگه‌داری یخ و مصرف انرژی A اشاره کرد. 

 

 

یخچال فریز پایین دیپوینت مدل DECENT سیلور

 

انتخـاب سنتر تنها یک فروشگاه اینترنتی نیست!

شهر یخ تخصصی ترین مرکز خرید آنلاین لوازم خانگی اصل همراه با گارانتی معتبر است. این فروشگاه دارای نمایندگی رسمی برند های معتبری نظیر دوو، اسنوا، تکنو گاز و حایر می باشد. شما می توانید کالای مورد نظر خود را به صورت اقساطی خریداری کنید. یکی از مزیت های خرید از فروشگاه شهر یخ، پرداخت در محل و ارسال سریع است. مشتریان ساکن تهران علاوه بر پرداخت وجه سفارش بصورت آنلاین یا کارت به کارت می توانند وجه سفارش خود را در محل و هنگام دریافت سفارش بصورت نقدی و یا از طریق دستگاه پوز پرداخت نمایند. علاوه بر فروشگاه آنلاین، شهر یخ دارای ۳ شعبه فروشگاه حضوری در مرکز بازار لوازم خانگی تهران می باشد تا طرفداران هر برند بتوانند از نزدیک با تمام مشخصات و قیمت محصولات مورد نظر خود آشنا شوند و با دیدن و مقایسه محصولات ، کالا مورد نظر خود را انتخاب نمایند. شهر یخ به عنوان ارائه دهنده محصولات برندهای معتبر این افتخار را دارد تا با ارائه محصولات بهترین برند های لوازم خانگی، شرایط خریدی هوشمندانه و آسان را برای مشتریان گرامی فراهم کند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 51 views بار دسته بندی : یخچال و فریزر تاريخ : 26 جولای 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.