شهر یخ یخچال فریزر پایین دوو 24 فوت D5BF-1077GW - شهر یخ

معرفی یخچال فریزر پایین دوو ۲۴ فوت  D5BF-1077GW

یخچال فریزر پایین دوو مدل D5BF-1077GW یکی از یخچال فریزر های با ظرفیت بالا از برند دوو است که از ظرفیت ۲۴ فوت بهره می برد. سامانه گردش هوای چندگانه از سامانه های کاربردی یخچال فریزر دوو است این سامانه از چند دریچه ی متعدد تشکیل شده که هر کدام از این دریچه ها در جاهای مختلف یخچال جای گرفته اند. در واقع سامانه گردش هوای چند گانه هوای خنک را به صورت یکنواخت در تمام طبقات یخچال پخش می کند. اگر قصد مسافرت دارید می توانید از سامانه مدیریت مصرف هنگام سفر استفاده کنید چرا که با فعال کردن این سامانه مصرف برق یخچال فریزر به حداقل می رسد. برای این مدل یخچال فریزر پایین سامانه کنترل سرمایش الکترونیک در نظر گرفته شده است این سیستم از چند سنسور دمایی در قسمت داخلی و خارجی یخچال فریزر تشکیل شده که کمک می کنند دما در تمام قسمت های يخچال يكسان باشد.

 

یخچال فریزر پایین دوو 24 فوت  D5BF-1077GW

 

سیستم های کاربردی در یخچال فریزر پایین ۲۴ فوت دوو

کمپرسور یخچال دوو از نوع نسل جدید پربازده است کمپرسور در واقع میزان سرمای یخچال را تامین کند و در قسمت پایین پشت یخچال قرار دارد. بر روی درب یخچال بالاتر از آب سردکن پنل LED مجهز به دکمه های لمسی طراحی شده که با استفاده از این پنل می توانید عملکرد محصول را کنترل کرده و دمای آن را از این طریق تنظیم کنید. یخچال فریزر ۲۴ فوت دوو سرمایش سریع در یخچال را دارد با این سامانه مواد غذایی به سرعت خنک می شوند و تا طولانی مدت می توان از مواد غذایی به صورت تازه استفاده کرد. سامانه خودکار بسته شدن درب‌ها از دیگر قابلیت یخچال فریزر پایین دوو محسوب می شود این سامانه مجهز به آرام بندهایی است که درب های یخچال را به آرامی میبندد و در صورتی که درها بسته نشوند با آلارم به شما اطلاع می‌دهد. 

 

هدیه اولین خرید در شهر یخ

شهر یخ به عنوان مرکز تخصصی خرید آنلاین لوازم خانگی، امتیاز ویژه ای با نام هدیه اولین خرید برای اولین خرید آنلاین مشتریان گرامی در نظر گرفته است. شما نیز می توانید با پرداخت آنلاین اولین خرید از فروشگاه اینترنتی شهر یخ، هیجان دریافت تخفیف بیشتر به عنوان هدیه در سبد اولین خرید اینترنتی از این فروشگاه را تجربه نمایید.  تمامی محصولات مشمول کد هدیه اولین خرید می باشند و این کد پیش از پرداخت آنلاین هزینه سفارش در دسترس خریداران محترم قرار می گیرد. کاربران محترمی که برای اولین خرید اینترنتی کالاهای تخفیف دار را به سبد خرید اضافه می کنند نیز از هدیه اولین خرید آنلاین بهره مند خواهند شد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 33 views بار دسته بندی : یخچال و فریزر تاريخ : 4 نوامبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.