شهر یخ یخچال فریزر پایین بست مدل BRB240-10 - شهر یخ

معرفی یخچال فریزر پایین بست مدل BRB240-10

یخچال فریزر پایین بست مدل BRB240-10 یکی از پرفروش ترین محصولات تولید شده توسط این برند می باشد. بُست با در نظر گرفتن نیاز های کاربر و مصرف کننده سعی در این داشته تا دستگاهای خود را به گونه ای تولید و طراحی کند تا پاسخگو به هر نوع نیاز ثانویه و تخصصی کاربر باشد. یخچال فریزر پایین بُست از سری یخچال های BEST که از پرفروش ترین یخچال فریزرهای بست است، می باشد. لامپ های LED به کار رفته در یخچال بست ۱۵ برابر مصرف کمتر و ۲۰ برابر نور بیشتر نسبت به لامپ های معولی دارند. و به علت تولید گرمای فوق العاده پایین تر از لامپ های معمولی، سرمای داخل یخچال را حفظ می کنند.

 

یخچال فریزر پایین بست مدل BRB240-10

 

ویژگی های یخچال فریزر پایین بست سری BEST

یخچال فریزر BOST دارای دو سیستم سرمایشی مجزا در یخچال فریزر می باشد بنابراین دارای قدرت خنک کنندگی برتر بدون امکان تداخل بو می باشد و به هیچ عنوان بوی مواد غذایی از فریزر به یخچال و بالعکس انتقال پیدا نمی کند. و از دیگر ویژگی های یخچال فریزر پایین ۲۴ فوت بست مدل BRB240-10 می توان به  کم صدا بودن، مجهز به سیستم کنترل نوسانات برق در برد الکتریکی ،سیستم سرمایش توسط فن قدرتمند،مجهز به نسل جدید کمپرسورهای پر قدرت با بازدهی بالا اشاره کرد. همچنین دارای نوار دور درب صد درصد قابل شستشو و قابل تعویض نانوسیلور(nano silver) است.

 

یخچال فریزر پایین بست مدل BRB240-10

 

شهر یخ، نماینده ی گروه صنعتی انتخاب

در فروشگاه شهر یخ شرایط خرید آسان در هر مکان و هر زمان برای مشتریان امکان پذیر می باشد. همچنین از مزایای خرید در شهر یخ می توان به مشاوره تخصصی رایگان در زمینه ی خرید محصولات اشاره کرد. تیم پشتیبانی شهر یخ در تمامی مراحل خرید همراهتان خواهند بود. همچنین ما مفتخریم که مجموعه کاملی از لوازم خانگی شامل : لوازم آشپزخانه ، وسایل صوتی و تصویری ، لوازم شستشو و نظافت و… را با ضمانت اصالت کالا ارائه کنیم.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 44 views بار دسته بندی : یخچال و فریزر تاريخ : 3 ژوئن 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.