شهر یخ یخچال فریزر پایین الکترواستیل مدل ES20TI - شهر یخ

معرفی یخچال فریزر پایین الکترواستیل مدل ES20TI

یخچال فریزر پایین الکترواستیل مدل ES20TI دستگاهی مدرن و شیک با رده انرژی A در اندازه ای با گنجایش مناسب برای خانواده های ایرانی طراحی شده و می توان انواع حجم خوبی از مواد غذایی را به راحتی در آن جای داد. به دلیل آبریزدار بودن یخچال فریزر پایین و جلوگیری از باز و بسته شدن مکرر درب یخچال، طول عمر دستگاه افزایش یافته و موجب کاهش مصرف برق می گردد. این دستگاه دارای لاستیک دور درب جذب با خاصیت ضد باکتری بوده و مجهز به سیستم کنترل الکترونیکی و مصرف اقتصادی می باشد.از طریق صفحه نمایشگر و کلید های کنترلی دیجیتال تعبیه شده روی بدنه یخچال فریزر پایین الکترواستیل می توانید عملکرد دستگاه را به دلخواه تنظیم کنید.

 

سیستم جریان هوای خنک چندگانه

یخچال الکترواستیل مدل ES20TI مجهز به سیستم جریان هوای خنک چندگانه بوده که موجب توزیع یکنواخت هوای سرد و حفظ تازگی مواد غذایی می شود. همچنین این سری از مدل های یخچال فریزر پایین ۲۰ فوت الکترو استیل دارای فیلتر داخلی بوگیر و ضد باکتری بوده و صدای کارکرد آن بسیار کم است. فریزر دستگاه در قسمت پایین طراحی شده که قدرت سرمایش و انجماد سریع مواد غذایی را دارد و با مجهز بودن به سیستم بدون برفک(NoFrost) مانع از ایجاد برفک در طبقات فریزر می گردد. قسمت فریزر دارای ۲ کشو بزرگ و ۲ کشو کوچک و قسمت یخچال دارای ۳ طبقه مستحکم همراه با ۲ کشو مخصوص نگهداری میوه و سبزیجات بوده و در قسمت درب یخچال الکترواستیل نیز می توانید مواد غذایی بسته بندی شده یا بطری های نوشیدنی را به آسانی جای دهید.جنس طبقات این محصول از شیشه نشکن میباشد که خیال شما را از بابت کیفیت محصول راحت میکند.وجود فیلتر بوگیر باعث شده تا هنگامی که درب یخچال را باز میکنید هیچگونه بوی نا مطبوعی نداشته باشید.

 

خریدی مطمئن و هوشمندانه در شهر یخ

«انتخاب‌ سنتر» این امکان را برای مشتریان فراهم کرده که بدون نیاز به حضور فیزیکی، با اطمینان خاطر از کیفیت محصولات تمام برندهای معتبر، از طریق درگاه‌های آنلاین فروشگاه اینترنتی «انتخاب‌سنتر» خرید کنند. در این درگاه‌های آنلاین، اطلاعات کامل تمام محصولات ارایه شده و شما می‌توانید علاوه بر برخورداری از مشاوره شبانه‌روزی متخصصان و فروشندگان مجرب و باسابقه «آریا تجارت گستر احسان» در «انتخاب‌سنتر»، نسبت به ثبت سفارش کالای خود اقدام کنید. «انتخاب‌سنتر» پس از بررسی وضعیت سفارش، در سریع‌ترین زمان ممکن، نسبت به ارسال سفارش‌های ثبت‌شده به اقصا نقاط کشور اقدام می‌کند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 74 views بار دسته بندی : یخچال و فریزر تاريخ : 13 آگوست 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.