شهر یخ یخچال فریزر پایین الکترواستیل سری پرستيژ 25 فوت مدل ES35S - شهر یخ

معرفی یخچال فریزر پایین الکترواستیل سری پرستيژ ۲۵ فوت مدل ES35S

یخچال فریزر پایین الکترواستیل سری پرستيژ مدل ES35S از یخچال های ۲۵ فوت این برند می باشد که مناسب برای خانواده های متوسط و پرجمعیت است. بر روی درب یخچال فریزر هوم بار مربعی شکل طراحی شده که برای قرار گرفتن انواع بطری آب، آب میوه و… استفاده می شود. دور درب یخچال الکترو استیل نوار درزگیر قرار گرفته است این نوار درزگیر از ورود باکتری به داخل یخچال و هدر رفتن گاز آن جلوگیری می کند. سیستم سرمایش و انجماد سریع در یخچال فریزر باعث با سرعت بخشیدن به فرایند انجماد و پایین آوردن دمای فریزر در کمترین زمان ممکن می شود این کار به شکل ظاهری و حفظ ارزش مواد غذایی کمک شایانی می کند.

 

یخساز اتوماتیک و جریان هوای خنک چندگانه

یخچال فریزر ۲۵ فوت الکترواستیل دارای جریان هوای خنک چندگانه است این سیستم از چند دریچه ی متعدد تشکیل شده و هوای خنک را به صورت یکسان در تمام قسمت های یخچال پخش می کند با این سیستم دیگر هوا در یک جا باقی نمی ماند و از واد غذایی می توان در مدت زمان طولانی استفاده کرد. برای این محصول یخساز اتوماتیک داخلی در نظر گفته شده که قابلیت اتصال به آب شهری را دارد. صفحه نمایش یخچال فریزر پایین الکترو استیل به صورت لمسی هوشمند طراحی شده است شما با استفاده از این صفحه نمایش به راحتی می توانید به تنظیمات یخچال دسترسی داشته باشید. سیستم مصرف اقتصادی، کندانسور مخفی، سیستم کنترل الکترونیکی و بدنه آنتی باکتریال از مشخصه های دیگر یخچال فریزر پایین الکترواستیل می باشد. 

 

هدیه اولین خرید در شهر یخ

شهر یخ به عنوان مرکز تخصصی خرید آنلاین لوازم خانگی، امتیاز ویژه ای با نام هدیه اولین خرید برای اولین خرید آنلاین مشتریان گرامی در نظر گرفته است. شما نیز می توانید با پرداخت آنلاین اولین خرید از فروشگاه اینترنتی شهر یخ، هیجان دریافت تخفیف بیشتر به عنوان هدیه در سبد اولین خرید اینترنتی از این فروشگاه را تجربه نمایید.  تمامی محصولات مشمول کد هدیه اولین خرید می باشند و این کد پیش از پرداخت آنلاین هزینه سفارش در دسترس خریداران محترم قرار می گیرد. کاربران محترمی که برای اولین خرید اینترنتی کالاهای تخفیف دار را به سبد خرید اضافه می کنند نیز از هدیه اولین خرید آنلاین بهره مند خواهند شد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 68 views بار دسته بندی : یخچال و فریزر تاريخ : 22 اکتبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.