شهر یخ یخچال فریزر پایین الکترواستیل سری سکوئنس 28 فوت مدل ES34W - شهر یخ

معرفی یخچال فریزر پایین الکترواستیل سری سکوئنس ۲۸ فوت مدل ES34W

یخچال فریزر پایین الکترواستیل ۲۸ فوت مدل ES34W از سری سکوئنس برند الکترواستیل است که از مصرف انرژی A+ بهره می برد، در لوازم برقی بر چسب مصرف انرژی هر چقدر به A نزدیک تر باشد برق کمتری را مصرف می کند. فناوری جریان هوای چندگانه از فناوری کاربردی در یخچال الکترواستیل است این فناوری چند دریچه ی متعدد در قسمت های مختلف یخچال دارد که هوا را به صورت یکسان پخش می کند و مانع از یک جا ماندن هوا درون یخچال می شود بنابراین مواد غذایی تا مدت زمان طولانی تری تازه باقی می مانند. یخچال فریزر ۲۸ فوت الکترو استیل به سیستم خنک کنندگی دوگانه مجهز شده است در این سیستم گردش هوای یخچال و فریزر از یک دیگر جدا هستند رطوبت مواد داخل یخچال تا ۷۰ درصد حفظ می شود اما برای داخل فریزر هوای خشک و خنک نیاز است تا مواد منجمد تازه باقی بمانند. 

 

یخچال فریزر پایین الکترواستیل سری سکوئنس 28 فوت مدل ES34W

 

سایر سیستم های کاربردی در یخچال فریزر پایین الکترواستیل

برای این مدل یخچال فریزر سیستم سرمایش سریع یخچال در نظر گرفته شده است. زمانی که مواد غذایی را داخل یخچال قرار می دهید دمای یخچال بالا می رود و یخچال باید انرژی بیشتری را صرف کنترل دما کند این سیستم دمای یخچال را به سرعت کاهش می دهد که باعث ثابت نگه داشتن دمای قبلی شده و دمای مواد جدید را پایین می آورد. سیستم انجماد سریع فریزر در یخچال الکترواستیل مواد غذایی را کم تر از دو ساعت منجمد می کند با این سیستم مواد غذایی مانند گوشت، مرغ، سبزیجات و … کیفیت خود را از دست نمی دهند. از دیگر سیستم های به کار برده شده در یخچال فریزر پایین الکترواستیل می توان به سیستم کنترل الکترونیکی اشاره کرد. با استفاده از این سیستم می توان تمام فعالیت‌ های یخچال از طریق بر الکترونیکی کنترل کرد این فعالیت ها می تواند فرمان تغییر دما و ذوب برفک اتوماتیک باشد. کندانسور مخفی، کمپرسور (compressor) ، لاستیک دور درب ضد باکتری، بدنه آنتی باکتریال و سیستم مصرف اقتصادی از امکانات دیگر یخچال فریزر ۲۸ فوت الکترواستیل هستند. 

 

مشاوره تخصصی و رایگان خرید لوازم خانگی

در شهر یخ کارشناسان فروش در تمامی مراحل خرید از انتخاب کالای مورد نظر تا ارسال، نصب، راه‌اندازی و حتی فعال سازی گارانتی معتبرهمراه شما هستند. با مشاوره رایگان شهر یخ نه تنها بهترین کالای مورد نظرتان را پیدا می کنید، بلکه می ‌توانید از تنوع شرایط فروش و تسهیلات پرداخت اقساطی بهره ببرید و خیالتان راحت باشد که تیم ما با نخستین تماس آماده همراهی شماست. در صورت نیاز به دریافت مشاوره از کارشناسان شهر یخ در ساعات کاری با شماره ۰۲۱-۳۴۱۹۵ تماس بگیرید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 73 views بار دسته بندی : یخچال و فریزر تاريخ : 22 اکتبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.