شهر یخ یخچال فریزر سام مدل RL-500W - شهر یخ

معرفی یخچال فریزر سام مدل RL-500W

برند سام از جمله برند های فعال در حوزه تولید لوازم خانگی می باشد که با ارائه محصولاتی با کیفیت و قیمتی مناسب توانسته جایگاه خوبی را در بین سایر برندهای لوازم خانگی به دست آورد و طرفداران زیادی را به خود اختصاص دهد. از جدیدترین یخچال فریزر های این شرکت یخچال فریزر پایین ۲۷ فوت سام  الکترونیک مدل RL-500W می باشد که روانه ی بازار شده است. این محصول دارای قابلیت های امروزی و ظرفیتی بالا می باشد که با قیمت پایی خود ارزش خرید بالایی را دارا می باشد.

  یخچال فریزر سام مدل RL-500W - معرفی محصولات  

مشخصات فنی

یخچال فریزر مدل RL-500W سام دسته یخچال های کم مصرف می باشد که با دارا بودن رده ی مصرفی A تا حدی زیادی در هزینه های خانواده صرفه جویی می کند. این یخچال فریزر دارای سیستم بدون برفک نوفراست می باشد. یخچال فریزر پایین سام الکترونیک دارای یخسازی اتوماتیک می باشد. برای حفط ایمنی در این محصول قفل کودک نیز تعبیه شده است. برای نمایش وضعیت موجود یخچال سام الکترونیک نمایشگری نیز بر روی آن تعبیه شده است.

  یخچال فریزر سام مدل RL-500W - مشخصات فنی  

شهر یخ، نماینده ی گروه صنعتی انتخاب

شهر یخ به عنوان تخصصی ترین مرکز فروش لوازم خانگی، علاوه بر فروشگاه اینترنتی، دارای ۳ شعبه ی فروشگاه حضوری در مرکز بازار لوازم خانگی تهران می باشد. که این امکان را برای خریداران محترم فراهم نموده تا با بازدید از محصولات خرید هوشمندانه تری داشته باشند. همچنین خریداران می توانند پس از مشاهده ی فروشگاه شهر یخ، کالای مد نظر خود را از طریق سایت خریداری کرده و از تخفیف های ویژه ی سایت بهره مند شوند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 42 views بار دسته بندی : یخچال و فریزر تاريخ : 20 جولای 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.