شهر یخ یخچال فریزر دو قلو اسنوا سری کوئین 36 فوت مدل SN5-SN6 0190LW - شهر یخ

معرفی یخچال فریزر دو قلو اسنوا سری کوئین ۳۶ فوت مدل SN5-SN6 0190LW

یخچال فریزر دو قلو اسنوا ۳۶ فوت مدل SN5-SN6 0190LW از یخچال فریزر های دوقلو سری کوئین برند اسنوا است. با استفاده سامانه طبقات قابل تنظیم این مدل یخچال فریزر می توانید به فضای دلخواه برای جادهی هر نوع مواد غذایی با ارتفاع بلند دسترسی داشته باشید. کشو های یخچال فریزر دوقلو به صورت ریلی طراحی شده که دسترسی به کلیه مواد غذایی را برای شما راحت تر کرده است. سامانه سرمایش الکترونیک یکی از سامانه های کاربردی در یخچال فریزر دو قلو اسنوا سری کوئین ۳۶ فوت مدل SN5-SN6 0190LW است در این سامانه سنسور های هوشمند تنظیم دما قرار دارد که کمک می کند دما در تمام قسمت های یخچال یکسان باشد بنابراین با این سامانه مواد غذایی همیشه تازه و سالم باقی می ماند و تا مدت طولانی از آن می توان استفاده کرد.

 

سایر مشخصات فنی یخچال فریزر دوقلو ۳۶ فوت اسنوا

بر روی بدنه ی یخچال فریزر دوقلو اسنوا آبسردکن تعبیه شده که مخزنی دو لایه جهت عدم تداخل آب گرم و رودی و آب سرد خروجی دارد. درب یخچال اسنوا دارای نوار درزگیر آنتی باکتریال است این نوار قابل شستشو و تعویض بوده و فضایی کاملا پاکیزه و بهداشتی را تامین می کند. با پنل LCD یخچال فریزر می توانید تنظیمات دلخواه بر روی دستگاه را انجام دهید. قسمت فریزر محصول از پنج کشوی جادار و یک طبقه دردار برای ذخیره کلیه مواد غذایی به تفکیک دلخواه شما تشکیل شده است. گنجایش کلی این محصول ۶۳۸ لیتر است که از این میزان ۳۶۸ لیتر به یخچال و ۲۷۰ لیتر به فریزر اختصاص دارد. گردش هوای چند گانه از مشخصه ی دیگر یخچال فریزر دوقلو اسنوا به شمار می آید این سیستم از چند دریچه تشکیل شده است که هر کدام از این دریچه‌ها در زیر یکی از قفسه‌های یخچال قرار گرفته‌اند و هوای خنک را به طور یکسان وارد طبقات مختلف می‌کنند. یکی از مزیت‌های سامانه گردش هوای چندگانه این است که هوای یخچال یک‌جا ساکن نمی‌ ماند و دائم در حال گشت‌ و‌ گذار در یخچال است. 

 

 

هدیه اولین خرید در شهر یخ

شهر یخ به عنوان مرکز تخصصی خرید آنلاین لوازم خانگی، امتیاز ویژه ای با نام هدیه اولین خرید برای اولین خرید آنلاین مشتریان گرامی در نظر گرفته است. شما نیز می توانید با پرداخت آنلاین اولین خرید از فروشگاه اینترنتی شهر یخ، هیجان دریافت تخفیف بیشتر به عنوان هدیه در سبد اولین خرید اینترنتی از این فروشگاه را تجربه نمایید. تمامی محصولات مشمول کد هدیه اولین خرید می باشند و این کد پیش از پرداخت آنلاین هزینه سفارش در دسترس خریداران محترم قرار می گیرد. کاربران محترمی که برای اولین خرید اینترنتی کالاهای تخفیف دار را به سبد خرید اضافه می کنند نیز از هدیه اولین خرید آنلاین بهره مند خواهند شد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 46 views بار دسته بندی : یخچال و فریزر تاريخ : 18 آوریل 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.