شهر یخ یخچال فریزر دوقلو 40 فوت دوو مدل D4LRF-0020SS - شهر یخ

معرفی یخچال فریزر دوقلو ۴۰ فوت دوو سری تویین مدل D4LRF-0020SS

یخچال فریزر دوقلو ۴۰ فوت دوو مدل D4LRF-0020SS از با کیفیت ترین محصولات دوو می باشد. شرکت دوو از برندهای فعال در زمینه تولید لوازم خانگی می باشد که دارای سابقه ای طولانی می باشد . این شرکت توانسته با ارائه محصولاتی امروزی و با قیمتی مقرون به صرفه خود را به عنوان برندی مطمئن و معتبر معرفی کند. از جدیدترین یخچال فریزر های عرضه شده توسط این شرکت می توان به یخچال فریزر دوقلو دوو سری تویین مدل D4LRF-0020SS اشاره کرد که در واقع نمونه ای امروزی و به روز شده از یخچال دوو مدل D4LRF-0020SS می باشد. این یخچال فریزر دو قلو دارای عملکرد رضایت بخش و طراحی مدرن و امروزی می باشد که با توجه به قیمت آن , ارزش خرید بالایی را برای خرید این محصول به ارمغان آورده است.

 

 

      یخچال فریزر دوقلو دوو مدل D4LRF-0020SS 0 - معرفی محصول  

 

 

مشخصات فنی در یخچال فریزر دوقلو ۴۰ فوت دوو  D4LRF-0020SS

یخچال فریزر دوقلو ۴۰ فوت دوو  D4LRF-0020SS دوو از دسته یخچال فریزر های دوقلوی کم مصرف می باشد که با دارا بودن برچسب انرژی +A تا حد زیادی از هزینه های خانواده را کاهش می دهد. این محصول دارای بوگیر قدرتمند برای جلوگیری از انتشار بوی نامطبوع در یخچال می باشد. این یخچال دارای سامانه سرمایش سریع می باشد که امکان رساندن یخچال به دمای مناسب در زمان کوتاه را فراهم کرده است.

همچنین این مدل از یخچال فریزر دوقلو ۴۰ فوت دوو دارای سامانه کنترل سرمایش الکترونیک می باشد که با اسـتفاده از سـامانه هوشـمند الکترونیـک کنتـرل دمـا، میـوه وسـبزیجات و مـواد پروتئینـی بـرای مـدت طولانی‌تـری تـازه، سـالم و پرطــراوت می‌مانــد. این سیستم وظیفه اندازه گیری دمای بیرون یخچال دوو و تحلیل اطلاعات و در نهایت تولید دمای مناسب توسط کمپرسور را برعهده دارد.

 

        یخچال فریزر دوقلو دوو مدل D4LRF-0020SS - مشخصات فنی  

 

 

شهر یخ، نماینده ی گروه صنعتی انتخاب

شهر یخ به عنوان تخصصی ترین مرکز فروش لوازم خانگی، علاوه بر فروشگاه اینترنتی، دارای ۲ شعبه ی فروشگاه حضوری در مرکز بازار لوازم خانگی تهران می باشد. که این امکان را برای خریداران محترم فراهم نموده تا با بازدید از محصولات خرید هوشمندانه تری داشته باشند. همچنین خریداران می توانند پس از مشاهده ی فروشگاه شهر یخ، کالای مد نظر خود را از طریق سایت خریداری کرده و از تخفیف های ویژه ی سایت بهره مند شوند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 67 views بار دسته بندی : یخچال و فریزر تاريخ : 4 ژوئن 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.