شهر یخ یخچال فریزر دوقلو هیمالیا مدل پانوراما پلاس - شهر یخ

معرفی یخچال فریزر دوقلو هیمالیا مدل پانوراما پلاس

شرکت هیمالیا طی سالها تلاش در زمینه تولید لوازم برقی خانگی توانسته محصولات جدید را با فناوری پیشرفته تولید و به بازار عرضه کند. یخچال فریزر دوقلو هیمالیا مدل پانوراما پلاس یکی از جدیدترین محصولات این برند است. در این محصول، یخچال در قسمت راست و فریزر در قسمت چپ قرار دارد. یخچال فریزر هیمالیا دارای قابلیت تنظیم رطوبت است که برای قرار دادن میوه و سبزیجات کاربرد دارد و باعث تازه ماندن آن‌ها می‌شود همچنین تعداد طبقات آن به صورت ۵ طبقه شیشه‌ای متحرک ساخته شده و دارای ۲ کشو مخصوص میوه و سبزیجات است. درون یخچال، لامپ LED کم مصرف تعبیه شده که نسبت به لامپ یخچال‌های دیگر حرارت کمتری تولید می‌کند. ظرفیت خالص این مدل از یخچال فریزر دوقلو ۳۸ فوت هیمالیا برابر ۴۴۰ لیتر و ظرفیت خالص فریزر برابر ۳۲۰ لیتر می‌باشد و می تواند گزینه‌ای مناسب برای افرادی باشد که به دنبال یخچال فریزر جادار هستند.

 

یخچال و فریزر دوقلو هیمالیا مدل پانوراما پلاس

 

مشخصات فنی یخچال فریزر 

یخچال فریزر دو قلو آلفا دارای کنترل الکترونیکی هوشمند مجهز به سیستم عیب یاب است این سیستم از اتلاف وقت جلوگیری کرده و باعث صرفه جویی هزینه در زمان خرابی دستگاه می شود. محفظه دمای پاﯾﯿن (Magic Cooling Box)، آبسردکن، یخساز اتوماتیک، آلارم باز ماندن درب و نمایشگر لمسی از دیگر قابلیت های یخچال فریزردوقلو هیمالیا هستند. فیلتراسیون قوی یکی از قابلیت های مهم یخچال فریزر به حساب می آید فیلتر تصفیه هوای یخچال تمامی باکتری ها، بوی نامطبوع و آلودگی ها را از بین برده و کمک می کند تا عطر و مزه ه ی مواد غذایی کاملا حفظ شود. قابلیت Vita Fresh نیز جهت نگهداری طولانی مواد غذایی در این مدل تعبیه شده است. این مدل یخچال فریزر دارای برچسب انرژی A+ می باشد بر چسب انرژی یا همان Energy label نشان دهنده میزان کارایی و مصرف دستگاه برای مصرف کننده است.

 

  یخچال و فریزر دوقلو هیمالیا مدل پانوراما پلاس  

 

شهر یخ، نماینده ی گروه صنعتی انتخاب

فروشگاه اینترنتی شهر یخ به عنوان تخصصی ترین مرکز فروش لوازم خانگی، علاوه بر فروشگاه اینترنتی، دارای ۲ شعبه ی فروشگاه حضوری در مرکز بازار لوازم خانگی تهران می باشد. که این امکان را برای خریداران محترم فراهم نموده تا با بازدید از محصولات خرید هوشمندانه تری داشته باشند. همچنین خریداران می توانند پس از مشاهده ی فروشگاه، کالای مد نظر خود را از طریق سایت خریداری کرده و از تخفیف های ویژه ی سایت بهره‌مند شوند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 55 views بار دسته بندی : یخچال و فریزر تاريخ : 20 جولای 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.