شهر یخ یخچال فریزر دوقلو دوو سری تویین 40 فوت مدل D5LRF-0020SS - شهر یخ

معرفی یخچال فریزر دوقلو دوو سری تویین ۴۰ فوت مدل D5LRF-0020SS

امروزه در بازار انواع مختلفی از یخچال فریزر ها در ابعاد و ظرفیت های متنوعی وجود دارند که خریدار با توجه به نیاز خود می تواند یخچال مورد نظر را خریداری کند.برند دوو توانسته با ارائه محصولاتی امروزی و با قیمتی مقرون به صرفه، خود را به عنوان برندی مطمئن و معتبر معرفی کند. برند دوو این بار یخچال فریزر دوقلو دوو سری تویین ۴۰ فوت مدل D5LRF-0020SS را تولید و عرضه کرده است. یخچال فریزر دوقلو دوو با ظرفیت ۴۰ فوت فضایی جادار برای قرار دادن مواد غذایی شماست. سامانه گردش هوای چندگانه یکی از سیستم های کاربردی یخچال فریزر محسوب می شود این سامانه چندین دریچه ی متعدد هوا دارد که در زیر قفسه های یخچال قرار گرفته است و هوا را به صورت یکنواخت در تمام بخش های یخچال و فریزر پخش می کند و مانع از یک جا ماندن هوا درون یخچال و فریزر می شود در نتیجه مواد غذایی، میوه و سبزیجات به مدت طولانی تری تازه باقی می مانند.

یخچال فریزر دوقلو دوو سری تویین 40 فوت مدل D5LRF-0020SS

مشخصات فنی یخچال فریزر دوقلو دوو سری تویین ۴۰ فوت

سامانه یخساز اتوماتیک همراه با فیلتر تصفیه در یخچال فریزر دوو تعبیه شده که لذت نوشیدن نوشیدنی های خنک را برای شما فراهم می کند و در هر لحظه که به یخ نیاز داشته باشید در دسترس است. از دیگر مشخصه های یخچال فریزر دوقلو دوو می توان به سامانه کنترل سرمایش الکترونیک اشاره کرد. این سامانه به سنسورهایی دمایی مجهز شده که قابلیت تنظیم دما را دارند و سرما را به صورت یکنواخت درون یخچال تنظیم می کند. بر روی درب یخچال دوو آبسردکن همراه با فیلتر قدرتمند طراحی شده که به آب شهر متصل می شود و همواره آبی سرد و گوارا را برای شما مهیا می کند. طبقات شیشه ای یخچال محصول به صورت بدون قاب طراحی شده که قابلیت ضد شک حرارتی دارد و می تواند اجسام با دمای بالا را تحمل کند. از دیگر مشخصه های یخچال فریزر دوقلو دوو می توان به دستگیره مخفی، نمایشگر بلند آینه‌ای لمسی، سامانه سرمایش سریع فریزر، بوگیر قدرتمند، کمپرسور (compressor) پربازده، سامانه سرمایش سریع یخچال، چشم الكترونیكی هوشمند و سیستم کاهش صدا در شب اشاره کرد. 

یخچال فریزر دوقلو دوو سری تویین 40 فوت مدل D5LRF-0020SS

مشاوره تخصصی و رایگان خرید لوازم خانگی

در شهر یخ کارشناسان فروش در تمامی مراحل خرید از انتخاب کالای مورد نظر تا ارسال، نصب، راه‌اندازی و حتی فعال سازی گارانتی معتبرهمراه شما هستند. با مشاوره رایگان شهر یخ نه تنها بهترین کالای مورد نظرتان را پیدا می کنید، بلکه می ‌توانید از تنوع شرایط فروش و تسهیلات پرداخت اقساطی بهره ببرید و خیالتان راحت باشد که تیم ما با نخستین تماس آماده همراهی شماست. در صورت نیاز به دریافت مشاوره از کارشناسان شهر یخ در ساعات کاری با شماره ۰۲۱-۳۴۱۹۵ تماس بگیرید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 37 views بار دسته بندی : یخچال و فریزر تاريخ : 10 مارس 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.