شهر یخ یخچال فریزر دوقلو ایکس ویژن مدل TDR625-TDF625 AS - شهر یخ

معرفی یخچال فریزر دوقلو ایکس ویژن مدل TDR625-TDF625 AS

یخچال فریزر دوقلو ایکس ویژن مدل TDR625/TDF625 AS یکی از محصولات جدید شرکت Xvision می‌باشد که دارای ویژگی های متعددی می باشد که با نمونه های خارجی قابل رقابت است. این یخچال فریزر دوقلو دارای کمپرسور قدرتمند با گاز مبرد R600a که برای محیط زیست نیز بی ضرر می باشد همچنین مصرف بسیار پایینی دارد.از ویژگی های مهم این محصول که باعث تازگی بیش از اندازه مواد غذایی می شود، وجود سیستم گردش هوای چندگانه می باشد که مانع از ایجاد بوی نامطبوع در یخچال می‌گردد و طول عمر مواد غذایی را نیز افزایش می دهد.

 

یخچال و فریزر دوقلوی ایکس ویژن مدل TDR625/TDF625 AW - به خانه شما می آید

   

سیستم گردش هوای چندگانه در یخچال فریزر دوقلو ایکس ویژن TDR625/TDF625 AS

در این فناوری سنسورهای هوشمند موجود در یخچال فریزر دوقلوی ایکس ویژن TDR625/TDF625 AS، دمای تمام طبقات را دائما اندازه گیری کرده و با کمک تعدادی از دریچه های متعدد که به فاصله ۱۰ میلی‌متری در زیر طبقات شیشه ای تعبیه شده است؛ امکان گردش هوای سرد بصورت یکنواخت در تمامی طبقات یخچال را ایجاد می کند. این عملکرد تا ۲۰ درصد میزان بهره‌وری یخچال فریزر دوقلو ایکس ویژن را افزایش می دهد. از دیگر فناوری های استفاده شده در این مدل از یخچال و فریزر وجود دریچه گردش هوای هوشمند است. این دریچه به وسیله پره های متحرک با گردش به چپ و راست موجب توزیع یکنواخت هوای سرد در فضای یخچال می گردد. این ویژگی تا حدود ۲۰ درصد بهره وری و سرمایش یخچال را افزایش می دهد و موجب حفظ تازگی هرچه بیشتر مواد غذایی می گردد.

 

یخچال و فریزر دوقلوی ایکس ویژن مدل TDR625/TDF625 AW - دارای سرمایش هوشمند

هدیه اولین خرید در شهر یخ

شهر یخ به عنوان مرکز تخصصی خرید آنلاین لوازم خانگی، امتیاز ویژه ای با نام هدیه اولین خرید برای اولین خرید آنلاین مشتریان گرامی در نظر گرفته است. شما نیز می توانید با پرداخت آنلاین اولین خرید از فروشگاه اینترنتی شهر یخ، هیجان دریافت تخفیف بیشتر به عنوان هدیه در سبد اولین خرید اینترنتی از این فروشگاه را تجربه نمایید.  تمامی محصولات مشمول کد هدیه اولین خرید می باشند و این کد پیش از پرداخت آنلاین هزینه سفارش در دسترس خریداران محترم قرار می گیرد. کاربران محترمی که برای اولین خرید اینترنتی کالاهای تخفیف دار را به سبد خرید اضافه می کنند نیز از هدیه اولین خرید آنلاین بهره مند خواهند شد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 63 views بار دسته بندی : یخچال و فریزر تاريخ : 6 نوامبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.