شهر یخ یخچال فریزر بست سری بست 24 فوت مدل BRB240-10 - شهر یخ

معرفی یخچال فریزر بست سری بست ۲۴ فوت مدل BRB240-10

یخچال فریزر پایین بست مدل BRB240-10 یکی از پرفروش ترین محصولات تولید شده توسط این برند می باشد. بُست با در نظر گرفتن نیاز های کاربر و مصرف کننده سعی در این داشته تا دستگاهای خود را به گونه ای تولید و طراحی کند تا پاسخگو به هر نوع نیاز ثانویه و تخصصی کاربر باشد. یخچال فریزر پایین بست از سری یخچال های BEST که از پرفروش ترین یخچال فریزرهای بست است، می باشد. لامپ های LED به کار رفته در یخچال بست ۱۵ برابر مصرف کمتر و ۲۰ برابر نور بیشتر نسبت به لامپ های معولی دارند. و به علت تولید گرمای فوق العاده پایین تر از لامپ های معمولی، سرمای داخل یخچال را حفظ می کنند. یخچال فریزر BOST دارای دو سیستم سرمایشی مجزا در یخچال فریزر می باشد بنابراین دارای قدرت خنک کنندگی برتر بدون امکان تداخل بو می باشد و به هیچ عنوان بوی مواد غذایی از فریزر به یخچال و بالعکس انتقال پیدا نمی کند. و از دیگر ویژگی های یخچال فریزر پایین ۲۴ فوت بست مدل BRB240-10 می توان به  کم صدا بودن، مجهز به سیستم کنترل نوسانات برق در برد الکتریکی ،سیستم سرمایش توسط فن قدرتمند،مجهز به نسل جدید کمپرسورهای پر قدرت با بازدهی بالا اشاره کرد. همچنین دارای نوار دور درب صد درصد قابل شستشو و قابل تعویض نانوسیلور(nano silver) است.

 

یخچال فریزر بست سری بست 24 فوت مدل BRB240-10 - سرمایش قدرتمند

 

قابلیت های مهم و عملکرد فوق العاده یخچال فریزر بست سری بست ۲۴ فوت مدل BRB240-10

یخچال فریزر بست سری بست ۲۴ فوت مدل BRB240-10 دارای سیستم سرمایشی قدرتمندی می باشد و ۱۰۰درصد بدون برفک No Frost می باشد.وجود سیستم سرمایشی دوگانه یا cooling Twin system در این یخچال ، هوای تازه و مطبوع را در همه جای یخچال بصورت یکنواخت توزیع می کند تا تازگی سرتاسری برای همه مواد غذایی موجود در یخچال بوجود بیاید. یخچال فریزر پایین بست سری بست ۲۴ فوت مدل BRB240-10 دارای دو سامانه  سرمایش مجزا در فریزر و یخچال می باشد و کاربران خیالشان از تازگی مواد  غذایی و انجماد صحیح مواد غذایی در فریزر با حفظ کیفیت مواد غذایی راحت است.علاوه بر آن قدرت خنک کنندگی برتر بدون امکان تداخل بوی مواد غذایی از فریزر به یخچال و بالعکس بوجود نمی آید.این یخچال فریزر پایین مجهز به نسل جدید کمپرسورهای پربازده HE می باشد و بسیار پرقدرت است و بازدهی بالایی دارد.همچنین صدای کمپرسور بسیار پایین است و از این بابت آرامش محیط برای کاربران بهم نمی خورد.از دیگر سیستم های موجود در یخچال فریزر بست سری بست ۲۴ فوت مدل BRB240-10 می توان به ، سیستم کنترل نوسانات برق در برد الکتریکی ، وجود آبسردکن مجهز به مخزن بزرگ داخلی ، وجود سه کشوی بزرگ و یک محفظه ای بزرگ درب دار درون فریزر و همچنین نوارد دور درب ۱۰۰ قابل شستشو اشاره کرد.

 

 

شهر یخ، نماینده ی گروه صنعتی انتخاب

در فروشگاه شهر یخ شرایط خرید آسان در هر مکان و هر زمان برای مشتریان امکان پذیر می باشد. همچنین از مزایای خرید در شهر یخ می توان به مشاوره تخصصی رایگان در زمینه ی خرید محصولات اشاره کرد. تیم پشتیبانی شهر یخ در تمامی مراحل خرید همراهتان خواهند بود. همچنین ما مفتخریم که مجموعه کاملی از لوازم خانگی شامل : لوازم آشپزخانه ، وسایل صوتی و تصویری ، لوازم شستشو و نظافت و… را با ضمانت اصالت کالا ارائه کنیم.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 54 views بار دسته بندی : یخچال و فریزر تاريخ : 12 اکتبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.