شهر یخ یخچال فریزر بالا جی پلاس 27 فوت مدل GRF-K516T - شهر یخ

معرفی یخچال فریزر بالا جی پلاس ۲۷ فوت مدل GRF-K516T

یخچال فریزر بالا جی پلاس ۲۷ فوت مدل GRF-K516T با طراحی زیبا، مجهز به کمپرسور هوشمند اینورتر است. این تکنولوژی علاوه بر مدیریت هوشمندانه مصرف انرژی از خاموش و روشن شدن‌ های مکرر کمپرسور جلوگیری کرده و با تنظیم میزان فعالیت کمپرسور، بر اساس نیاز دستگاه، فعالیت و مصرف موتور را تنظیم می‌کند. این قابلیت منجر به یکنواختی دمای فضای یخچال شده و طول عمر کمپرسور بیشتر می‌شود. همچنین باعث کاهش صدای موتور و مصرف برق با رده انرژی A++ می‌شود. قابلیت سیستم جریان هوای چندگانه، محفظه‌ی fresh box جهت شادابی و طراوت مواد غذایی و همچنین سامانه مدیریت مصرف هنگام سفر از دیگر قابلیت‌های یخچال فریزر جی پلاس است. این مدل از یخچال فریزر بالا جی پلاس دارای ظرفیت ۲۷ فوت و ابعاد ۷۹*۱۸۳*۷۱ سانتی متر، نمایشگر LED و تکنولوژی No Frost می‌باشد. 

 

 

یخچال فریزر بالا جی پلاس 27 فوت مدل GRF-K516T

 

 

سیستم جریان هوای چندگانه Multi Air Flow

در این سیستم چند دریچه ی مختلف برای جریان پیدا کردن هوا داخل یخچال فریزر بالا طراحی شده که کمک می کند تمامی طبقات یخچال به صورت یکنواخت خنک شده و مانع یک جا ماندن هوا می شود. با این سیستم دیگر میوه ها و سبزی جات به سرعت خراب نمی شوند و تا مدت طولانی تازه باقی می مانند. 

 

 

یخچال فریزر بالا جی پلاس 27 فوت مدل GRF-K516T

 

 

محفظه Fresh Box جهت تازه ماندن مواد غذایی

این محفظه در قسمت یخچال جی پلاس دستگاه قرار گرفته که از آن برای نگهداری میوه و سبزیجات تازه استفاده می شود و دمای آن ۰ تا +۱ درجه سانتی گراد است . محفظه Fresh Box  در یخچال فریزر بالا ۲۷ فوت جی پلاس از رشد باکتری های مضر در مواد غذا جلوگیری کرده و حداکثر ویتامین های موجود در آن را حفظ می کند. 

 

 

شهر یخ فروشگاه آنلاین لوازم خانگی

شهر یخ محصول یخچال فریزر بالا جی پلاس مدل GRF-K516T را با گارانتی ۲۴ ماهه گلدیران به اضافه ضمانت ۵ ساله کمپرسور، در ظرف مدت ۲۴ ساعت کاری در اختیار شما قرار می­­دهد. شهر یخ، با ارائه گارانتی و ضمانت‌نامه‌های لازم و همچنین نازل­ترین قیمت، خریدی مطمئن را تضمین می‌کند. لازم به ذکر است همه‌ی محصولات سایت شهر یخ با ضمانت‌نامه رسمی برندهای معتبر عرضه می‌شوند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 71 views بار دسته بندی : یخچال و فریزر تاريخ : 12 ژوئن 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.