شهر یخ یخچال فریزر بالا بست مدل BRT131-10 - شهر یخ

معرفی یخچال فریزر بالا بست مدل BRT131-10

یخچال فریزر از لوازم خانگی مهم و کاربردی در آشپزخانه است که در هر خانه ای پیدا می شود. یخچال فریزرها در انواع مختلفی تولید و به بازار عرضه می شوند. یخچال فریزر بالا بست مدل BRT131-10 محصولی جدید از برند بست می باشد. این مدل یخچال فریزر مجهز به کمپرسور پر بازده است در واقع کمپرسور بخار گاز را به مایع تبدیل می کند و با فشرده کردن گاز و چرخش آن داخل لوله های کندانسور و مدار گاز باعث سرمادهی به یخچال می شود. برای نگهداری مواد غذایی تازه یک عدد محفظه ی بزرگ برای یخچال در نظر گرفته شده است. نوار دور درب یخچال قابل شستشو و قابل تعویض می باشد . این مدل یخچال فریزر بالا بست به محفظه های طبقاتی مجهز است که قابلیت جابه جایی را دارد و همچنین طبقات آن از جنس شیشه مقاوم در برابر ضربه و شوک حرارتی ساخته شده است. به راحتی می توان این مدل یخچال فریزر بالا بست را جا به جا کرد چرا که دارای پایه های قابل تنظیم چرخ دار است.

 

ویژگی های یخچال فریزر بالا بست 

این مدل یخچال فریزر بالا ۱۴ فوت بست دارای سیستم سرمایشی کاملا مجزا می باشد که این ویژگی از ایجاد بوی نامطبوع در یخچال و فریزر جلوگیری می کند.همچنین این محصول دارای نوار دور درب ۱۰۰٪ قابل شستشو و قابل تعویض(nanosilver) می باشد.

 

شهر یخ، نماینده ی گروه صنعتی انتخاب

فروشگاه اینترنتی شهر یختخصصی ترین مرکز خرید آنلاین لوازم خانگی اصل همراه با گارانتی معتبر است. این فروشگاه دارای نمایندگی رسمی برند های معتبری نظیر دوو، اسنوا، تکنو گاز و حایر می باشد. شما می توانید کالای مورد نظر خود را به صورت فروش اقساطی لوازم خانگی خریداری کنید.

یکی از مزیت های خرید از شهر یخ، پرداخت در محل و ارسال رایگان و سریع است. مشتریان ساکن تهران علاوه بر پرداخت وجه سفارش بصورت آنلاین یا کارت به کارت می توانند وجه سفارش خود را در محل و هنگام دریافت سفارش بصورت نقدی و یا از طریق دستگاه پوز پرداخت نمایند. علاوه برفروشگاه اینترنتی، شهر یخ دارای ۳ شعبه فروشگاه حضوری در مرکز بازار لوازم خانگی تهران می باشد تا طرفداران هر برند بتوانند از نزدیک با تمام مشخصات و قیمت محصولات مورد نظر خود آشنا شوند و با دیدن و مقایسه محصولات ، کالا مورد نظر خود را انتخاب نمایند. شهر یخ به عنوان ارائه دهنده محصولات برندهای معتبر این افتخار را دارد تا با ارائه محصولات بهترین برند های لوازم خانگی، شرایط خریدی هوشمندانه و آسان را برای مشتریان گرامی فراهم کند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 49 views بار دسته بندی : یخچال و فریزر تاريخ : 7 سپتامبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.