شهر یخ یخچال فریزر بالا امرسان مدل TFH14 - شهر یخ

معرفی یخچال فریزر بالا امرسان مدل TFH14

یخچال فریزر بالا امرسان مدل TFH14 یکی از یخچال‌های ساده، به‌صرفه و کم‌مصرف از سری یخچال های بالاپایین شرکت «امرسان» (Emersun) است و به دلیل فضای زیاد داخلی یخچال ، یکی از پرطرفدارترین محصولات شرکت امرسان محسوب می‌شود. یخچال فریزر بالا رده‌بندی مصرف انرژی A+ را دریافت کرده است؛ بنابراین مصرف برق خیلی کمی دارد و یکی از بهینه‌ترین یخچال‌های سری بالاپایین بازار محسوب می‌شود.

 

 

یخچال فریزر امرسان مدل TFH14T

   

 

مشخصات ظاهری یخچال فریزر امرسان 

یخچال امرسان مدل TFH14 گنجایشی معادل ۲۹۳ لیتر دارد که آن را به مدلی مناسب برای خانواده‌های کم‌جمیعت و کوچک تبدیل می‌کند. از این گنجایش، ۲۲۳ لیتر به بخش یخچال اختصاص دارد که در قالب چهار کشوی شیشه‌ای نشکن و محفظه‌ی مخصوص نگهداری میوه و سبزیجات، فضای مناسبی را ارائه می‌کند. فضای داخلی در یخچال فریزر بالا امرسان، دارای چند بخش است که می‌تواند انواع بطری، مواد غذایی کوچک و تخم‌مرغ را نگهداری کند. فریزر هم علاوه بر ارائه‌ی دو بخش برای منجمد کردن انواع مواد غذایی، قالب‌های یخ‌ساز هم دارد.

 

 

یخچال فریزر امرسان مدل TFH14T

   

یخچال فریزر امرسان TFH14 دارای سیستم ولوم ترموستات

بدنه‌ی یخچال فریزر بالا امرسان از جنس ورق‌های فولادی ساخته شده است و به لطف طراحی زیبا و ساده، با دکوراسیون آشپزخانه‌های مختلف، هم‌خوانی دارد. از مشخصات اصلی این یخچال می‌توان به کنترل‌کننده‌ی مکانیکی ترموستات Mechanical Thermostat Controller و پایه‌های چرخ‌دار و قابل تنظیم، اشاره کرد. یخچال فریزر بالا ۱۴ فوت امرسان TFH14 را می‌توانید به‌طور مستقیم از فروشگاه اینترنتی شهر یخ به صورت آنلاین خریداری کرده و درب منزل خود تحویل بگیرید.

   

یخچال فریزر امرسان مدل TFH14T

 

فروشگاه شهر یخ

شهر یخ نماینده رسمی شرکت های دوو (Daewoo) ، اسنوا (Snowa) ، تکنوگاز (Tecnogas) و بوش (Bosch) می باشد و ضمن تضمین اصالت تمامی کالاها ، به شما اطمینان می دهد با قیمتی مناسب محصولی اصل از بهترین برندهای لوازم خانگی را به دست شما برساند. در فروشگاه  شهر یخ شرایط خرید آسان در هر مکان و هر زمان برای مشتریان امکان پذیر می باشد و تیم پشتیبانی ما در تمامی مراحل خرید همراهتان خواهند بود. ما مجموعه کاملی از لوازم خانگی شامل : لوازم آشپزخانه ، وسایل صوتی و تصویری ، لوازم شستشو و نظافت و… را آماده عرضه کرده ایم. تمامی کالاها و خدمات حسب مورد ، دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 51 views بار دسته بندی : یخچال و فریزر تاريخ : 15 آگوست 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.