شهر یخ یخچال فریزر بالا ال جی 23 فوت مدل TF640W - شهر یخ

معرفی یخچال فریزر بالا ال جی مدل TF34TS

یخچال فریزر بالا ال جی مدل TF34TS یکی از محصولات با کیفیت شرکت بزرگ ال جی می باشد. این محصول با مصرف انرژی +A جز محصولات کم مصرف این شرکت بوده. در این قسمت توضیحاتی از قابلیت های و فناوری های روز موجود در این محصول را بررسی تا برای یک خرید هوشمندانه آماده شوید و بتوانید خرید مطمئن و لذت بخشی را در شهر یخ تجربه کنید. فیلتر + Hygiene Fresh یک سیستم تصفیه هوای پیشرفته شامل فیلتر ۴ لایه جهت از بین بردن گردوغبار، قارچ ، باکتری و بوی نامطبوع است. فن منحصر به فرد این سیستم و کانال‌های هوای داخل یخچال به منظور تصفیه کامل هوای داخل یخچال می باشد. این فیلتر بهداشتی باکتریهای داخل یخچال را از بین برده و هوای پاک و تازه برای مواد غذایی مهیا می کند. چرخش هوای سرد در یخچال فریزر بالا ال جی ۲۳ فوت مدل TF640W از طریق کانال هایی که در دیواره پشتی و کناری یخچال تعبیه شده اند موجب سرمایش یکسان و بهینه در تمام فضای یخچال می گردد. ابعاد این یخچال فریزر ال جی حدود ۷۳۰*۱۷۸۰*۷۰۰ میلیمتر می باشد.

یخچال فریزر بالا ال جی 23 فوت مدل TF640W

امکانات ویژه یخچال فریزر بالا ال جی ۲۳ فوت مدل TF640W

از امکانات ویژه ی یخچال فریزر بالا ال جی ۲۳ فوت مدل TF640W می توان به سیستم جریان هوای چند گانه (multi airflow) که عملکرد آن بصورتی است که زمانی که درب یخچال را باز می‌کنیم دمای هوای داخل بالا می‌رود و موتور فعالیت بیشتری برای حفظ سرمای داخل یخچال می‌کند. این محصول طوری طراحی شده که محفظه نگهداری مواد غذایی – Fresh Zone که با استفاده از آن میوه ها و سبزیجات سالم می مانند. یخچال فریزر بالا ال جی ۲۳ فوت مدل TF640W مجهز به اینترنت اشیاء (IOT) نیز می باشد.

یخچال فریزر بالا ال جی 23 فوت مدل TF640W

طرح پیش فروش لوازم خانگی در شهر یخ

مجموعه شهر یخ طرح پیش فروش لوازم خانگی را برای ایجاد تسهیلات خرید آسان راه اندازی کرده است. در طرح پیش خرید لوازم خانگی شما می توانید محصولات شامل این طرح را با قیمتی کمتر از قیمت روز بازار خریداری کرده و سفارش خود را بین ۲۰ تا ۶۰ روز کاری تحویل بگیرید. بنابراین از زمان ثبت سفارش تا تحویل کالا، افزایش قیمت ها روی خرید شما اعمال نخواهد شد. علاوه بر این شما حتی می توانید کالاهای ناموجود سایت را پیش خرید کرده و نهایتا تا دو ماه دیگر تحویل بگیرید. مزیت دیگر طرح پیش فروش شهر یخ این است که ارسال کالاهای پیش خرید شده به سراسر کشور رایگان می باشد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 17 views بار دسته بندی : یخچال و فریزر تاريخ : 24 می 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.