شهر یخ یخچال فریزر اسنوا مدل SN4-0250TI - شهر یخ

معرفی یخچال فریزر اسنوا مدل SN4-0250TI

اسنوا , برندی پرآوازه در زمینه تولید لوازم خانگی می باشد که با ارائه محصولاتی امروزی و مقرون به صرفه توانسته محصولاتی با ارزش خرید بالا را روانه ی بازار کند و خود را به عنوان برندی معتبر معرفی و جایگاه خوبی را در بین سایر برندهای لوازم خانگی به دست آورد. از جدیدترین مدل های یخچال اسنوا روانه ی بازار شده ی این شرکت یخچال فریزر اسنوا مدل SN4-0250TI می باشد. این یخچال فریزر دارای طراحی امروزی و جذابی می باشد که جلوه ی خوبی را به آشپزخانه شما هدیه می دهد. این محصول نمونه ای به روز شده از سایر سری های یخچال فریزر پایین اسنوا می باشد که با اعمال تغییراتی جزئی روانه ی بازار شده است.

 

  یخچال فریزر اسنوا مدل SN4-0250TI - معرفی محصول  

 

 

مشخصات فنی یخچال فریزر اسنوا مدل SN4-0250TI

یخچال فریزر مدل SN4-0250TI اسنوا از جمله یخچال فریزر های کم مصرف اسنوا می باشد که دارای رده ی مصرفی +A می باشد. این یخچال فریزر دارای ظرفیت معادل ۳۶۷ لیتر می باشد که گزینه مناسبی برای استفاده در خانواده های با جمعیت متوسط رو به بالا می باشد. این یخچال فریزر پایین اسنوا دارای آبسردکنی قدرتمند می باشد که امکان دسترسی به آب گوارا را در هر لحظه از شبانه روز فراهم کرده است.

 

سایر ویژگی های یخچال فریزر اسنوا

این مدل از یخچال فریزر پایین ۲۴ فوت اسنوا از نوع یخچال های بدون برفک می باشد که دیگر مشکلی برای برفک زدایی دستی را نخواهید داشت.این یخچال فریزر دارای سیستم گردش هوای سه بعدی می باشد که امکان پخش یکنواخت سرما در یخچال را فراهم می کند و مواد غذایی با طراوت بیشتری در یخچال باقی می مانند.

 

  یخچال فریزر اسنوا مدل SN4-0250TI - مشخصات فنی  

شهر یخ، نماینده ی گروه صنعتی انتخاب

شهر یخ به عنوان تخصصی ترین مرکز فروش لوازم خانگی، علاوه بر فروشگاه اینترنتی، دارای ۲ شعبه ی فروشگاه حضوری در مرکز بازار لوازم خانگی تهران می باشد. که این امکان را برای خریداران محترم فراهم نموده تا با بازدید از محصولات خرید هوشمندانه تری داشته باشند. همچنین خریداران می توانند پس از مشاهده ی فروشگاه شهر یخ ، کالای مد نظر خود را از طریق سایت خریداری کرده و از تخفیف های ویژه ی سایت بهره‌مند شوند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 56 views بار دسته بندی : یخچال و فریزر تاريخ : 13 آگوست 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.