شهر یخ یخچال فریرز دوقلو دیپوینت مدل MAX GW - شهر یخ

معرفی یخچال فریرز دوقلو دیپوینت مدل MAX GW

یخچال فریرز دوقلو دیپوینت مدل MAX GW یکی از محصولات ایرانی است. “دیپوینت” برند نام آشنای ایرانی است که کیفیت محصولات تولید شده توسط این شرکت شانه به شانه کالاهای مشابه کره ای می زند.یخچال و فریزر دوقلو MAX با ظرفیت ۶۰۱ لیتر ، در مجموع فضای بسیار جاداری را برای ذخیره و انجماد مواد غذایی در اختیار شما می‌گذارد. می توان اینگونه بیان کرد که یخچال فریزر دوقلو ، محصولی متناسب با خانواده های پرجمعیت یا افرادی است که حجم زیادی از مواد منجمد را نگهداری می کنند.

این مدل از یخچال فریزر دوقلو ۴۰ فوت دیپوینت مدل مکس دارای دو دستگاه کاملا جداست اما این دو کاملا با یکدیگر هماهنگ عمل میکنند و یک محصول را تشکیل می دهند.در این مدل از یخچال و فریزر دوقلو ویژگی های منحصربفردی تعبیه شده که با تکنولوژی های روز دنیا برابری می کند. از این مشخصه ها می توان به ؛ وجود دوحالت سرمایش سریع و یخ زدایی ، وجود فیلتر بوگیر با حذف ۹۹ درصد از باکتری ها ، وجود کمپرسور قدرتمند اینورتر با وجود گاز مبرد R600 ، وجود صفحه فلزی برای حفظ سرما و صرفه جویی انرژی در یخچال ، وجود یخساز اتوماتیک برای آماده سازی همیشگی یخ ، وجود آبریز قدرتمند و باکیفیت برای اماده سازی همیشگی آب خنک تصفیه شده اشاره کرد.

 

 

 

ویژگی های کلی یخچال فریرز دوقلو دیپوینت مدل MAX GW

از مهم ترین ویژگی های یخچال دیپوینت می توان به:طراحی زیبا و منحصر به فرد، کنترل پنل لمسی LED،محفظه‌ی انجماد سریع،نمودار مصرف انرژی +A،آبسردکن و یخساز اتوماتیک،مخزن متصل به آب شهری،مجهز به سیستم قفل کودک،کمپرسور اینورتر با ۳۰ ماه گارانتی،عملکرد ECO برای مصرف بهینه‌ی انرژی، سیستم ذوب برفک اتوماتیک هوشمند،حالت‌های انجماد سریع و سرمایش سریع، سیستم گردش هوای داخلی اجباری (فن دار)،سیستم کنترل هوشمند دیجیتال دمای یخچال و فریزر و… اشاره نمود.

 

 

انتخـاب سنتر تنها یک فروشگاه اینترنتی نیست!

فروشگاه اینترنتی شهر یخ ، با دارا بودن ۲ شعبه فروشگاه حضوری در مرکز بازار لوازم خانگی ایران و با استفاده از تجربیات چندین ساله خود در زمینه فروش لوازم خانگی ، با راه اندازی فروشگاه آنلاین ، تجربه خرید اینترنتی لذت بخشی را برای مشتریان خود فراهم کرده است. شهر یخ نماینده رسمی شرکت های دوو (Daewoo) ، اسنوا (Snowa) ، تکنوگاز (Tecnogas) می باشد و ضمن تضمین اصالت تمامی کالاها ، به شما اطمینان می دهد با قیمتی مناسب محصولی اصل از بهترین برندهای لوازم خانگی را به دست شما برساند.در شهر یخ شرایط خرید آسان در هر مکان و هر زمان برای مشتریان امکان پذیر می باشد و تیم پشتیبانی ما در تمامی مراحل خرید همراهتان خواهند بود. ما مجموعه کاملی از لوازم خانگی شامل : لوازم آشپزخانه ، وسایل صوتی و تصویری ، لوازم شستشو و نظافت و… را آماده عرضه کرده ایم. تمامی کالاها و خدمات حسب مورد ، دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشد.

   

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 65 views بار دسته بندی : یخچال و فریزر تاريخ : 13 ژوئن 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.