شهر یخ یخچال فريزر ساید بای سايد جی پلاس 28 فوت مدل M7420BG - شهر یخ

معرفی ساید بای ساید جی پلاس ۲۸ فوت مدل M7420BG

یخچال و فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل M7420BG دارای طراحی خاصی می باشد و جلوه‌ی زیبایی به آشپزخانه‌ی شما می‌بخشد. این یخچال دارای تکنولوژی بدون برفک از نوع Nofrost، سیستم گردش هوای چندگانه Multi Air Flow، سرمایش سریع در یخچال و فریزر Quick Freezing / Quick Cooling، محفظه جهت تازه ماندن بیشتر و بهتر مواد غذایی و عملکرد ویژه کاهش مصرف دراین مدل از یخچال و فریزرهای ساید بای ساید جی پلاس این محصول را به گزینه‌ای مناسب برای قرار گرفتن در آشپزخانه‌ی شما تبدیل کرده است. مصرف انرژی این یخچال و فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل M7420BG بسیار بهینه و به صرفه می باشد و رده ی انرژی آن A++ است .

 

یخچال فريزر ساید بای سايد جی پلاس 28 فوت مدل M7420BG

 

سیستم های سرمایشی پیشرفته برای تازگی طولانی مدت مواد غذایی

علاوه بر ویژگی‌های ذکر شده یخچال و فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل M7420BG از طریق نمایشگر LED لمسی می‌توانید این عملکرد و دمای داخلی این یخچال و فریزر را تنظیم کنید. این ساید بای ساید جی پلاس ظرفیت بالایی برای قرار دادن مواد غذایی دارد و به راحتی می‌توانید از فضای مناسب آن برای حفظ طراوت و تازگی مواد غذایی استفاده کنید. کمپرسور این ساید بای ساید ۲۸ فوت جی پلاس از نوع کمپرسور هوشمند اینورتر می باشد.

 

یخچال فريزر ساید بای سايد جی پلاس 28 فوت مدل M7420BG

 

شهر یخ مرکز تخصصی خرید آنلاین لوازم خانگی

مجموعه شهر یخ با سه فروشگاه حضوری در بازار لوازم خانگی تهران، شرایط مشاهده حضوری محصولات برندهای دوو و اسنوا را فراهم کرده است. تنوع بالای محصولات در کنار پشتیبانی و مشاوره تیم متخصص فروش شهر یخ ، شرایط ایده آلی را برای خرید مشتریان گرامی ایجاد کرده است. دو مزیت ویژه شهر یخ یعنی ارسال فوق سریع حتی برای کالاهای بزرگ و پرداخت درب منزل، شهر یخ را از سایر فروشگاه های اینترنتی لوازم خانگی متمایز می کند. در نهایت تلاش ما در شهر یخ ارائه محصولات برندهای معتبر با ضمانت نامه رسمی و مناسب ترین قیمت بازار است.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 61 views بار دسته بندی : یخچال و فریزر تاريخ : 18 دسامبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها