شهر یخ یخچال تک 3 فوت ایستکول مدل TM-56-403-W - شهر یخ

معرفی یخچال ۳ فوت ایستکول مدل TM-56-403-W

یخچال تک ۳ فوت ایستکول مدل TM-56-403-W با رنگ سفید از محصولات برند ایستکول (Eastcool) می‌باشد. ظرفیت این یخچال تک برابر با ۳ فوت (Feet) بوده و جهت باز شدن درب یخچال به سمت راست می‌باشد. جنس بدنه خارجی محصول از PCM و همچنین جنس بدنه داخلی آن از PS است. گاز مبرد استفاده شده در این مدل یخچال تک ایستکول از نوع R600 است. گاز R600 (بوتان) برای تاسیسات تبرید استفاده می‌شود. روشنایی داخل یخچال به وسیله چراغ LED تامین می‌شود. 

یخچال تک 3 فوت ایستکول مدل TM-56-403-W

سایر مشخصات یخچال ۳ فوت ایستکول مدل TM-56-403-W

اپراتور یخچال تکی مدل TM-56-403 ایستکول به صورت صفحه‌ای می‌باشد. این مدل یخچال تک ۳ فوت ایستکول کاملا بی سر و صدا بوده و مناسب برای هتل‌ها، ادارات، اماکن تجاری، بیمارستان‌ها و خانه‌ها است. از تجهیزات داخل یخچال می‌توان به  یک طبقه شیشه‌ای و جا میوه‌ای اشاره کرد. یخچال مجهز به جا یخی نمی‌باشد و نوع دستگیره آن به صورت مخفی است. محصول پایه‌های قابل تنظیم داشته و نمودار مصرف انرژی روی آن روی +A قرار دارد. و در آخر باید اشاره کرد نوع کمپرسور محصول به صورت پیستونی می‌باشد. 

شهر یخ مرکز تخصصی خرید آنلاین لوازم خانگی

مجموعه شهر یخ با سه فروشگاه حضوری در بازار لوازم خانگی تهران، شرایط مشاهده حضوری محصولات برندهای دوو و اسنوا را فراهم کرده است. تنوع بالای محصولات در کنار پشتیبانی و مشاوره تیم متخصص فروش شهر یخ ، شرایط ایده آلی را برای خرید مشتریان گرامی ایجاد کرده است. دو مزیت ویژه شهر یخ یعنی ارسال فوق سریع حتی برای کالاهای بزرگ و پرداخت درب منزل، شهر یخ را از سایر فروشگاه های اینترنتی لوازم خانگی متمایز می کند. در نهایت تلاش ما در شهر یخ ارائه محصولات برندهای معتبر با ضمانت نامه رسمی و مناسب ترین قیمت بازار است.     

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 43 views بار دسته بندی : یخچال و فریزر تاريخ : 6 آوریل 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها