شهر یخ یخچال تک 10 فوت امرسان مدل HRI1060 - شهر یخ

معرفی یخچال تک امرسان مدل HRI1060

یخچال تک امرسان مدل HRI1060 یکی از یخچال‌های ساده ، به‌صرفه و کم‌مصرف از سری یخچال های تک شرکت «امرسان» (Emersun) است و به دلیل طراحی مناسب و قابلیت های به روز یخچال ، یکی از پرطرفدارترین محصولات شرکت امرسان محسوب می‌شود. رده‌بندی مصرف انرژی A+ را دریافت کرده است؛ بنابراین مصرف برق خیلی کمی دارد و یکی از بهینه‌ترین یخچال‌های سری بالاپایین بازار محسوب می‌شود. یخچال تک امرسان مدل HRI1060 گنجایشی معادل ۲۰۵ لیتر دارد که ۱۸۰ لیتر مختص یخچال و ۲۵ لیتر مختص یخدان آن می باشد. این مدل به مدلی مناسب برای خانه های کوچک ، ادارت و شرکت ها و هتل ها و… تبدیل  شده است. فضای داخلی یخچال در سه طبقه شیشه‌ای نشکن و محفظه‌ی مخصوص نگهداری میوه و سبزیجات، طراحی شده است. فضای داخلی درب یخچال فریزر امرسان، دارای چند بخش است که می‌تواند انواع بطری، مواد غذایی کوچک و تخم‌مرغ را نگهداری کند. فریزر هم دارای فضای مناسبی برای منجمد کردن انواع مواد غذایی، و آماده سازی قالب‌های یخ‌دارد.

 

 

مجهز به ولوم ترموستات قابل تنظیم

 

قابلیت ها و عملکرد فوق العاده یخچال تک امرسان مدل HRI1060

یخچال تک امرسان مدل HRI1060 دارای ولوم ترموستات قابل تنظیم می باشد و این موضوع به کاربر کمک می کند براساس نیاز خود آن را تنظیم کند.در یخچال طبقات آن امکان جابجایی دارند و با توجه به حجم و اندازه مواد غذایی می توان آنها را تنظیم کرد.در قیمت پایینی یخچال نیز محفظه ای کشویی جهت نگهداری میوه و سبزیجات تعبیه شده است.با توجه به اهمیت شرکت امرسان به حفاظت از محیط زیست، گاز تبریدی و مواد مورد استفاده  برای عایق بندی، کاملا دوستدار محیط زیست می باشد.برای روشنایی محیط داخلی این مدل از یخچال تک ۱۰ فوت امرسان ، از یک لامپ کم مصرف استفاده شده تا فضا را برای مواقع تاریک قابل مشاهده کند.بدنه مقاوم یخچال از ورق فولادی بوده و علاوه بر مقاومت بالا وزن زیادی نیز ندارد و برای جابجایی مشکل ساز نمیشود.از دیگر مشخصه های مهم یخچال تک امرسان مدل HRI1060 می توان به محفظه نگهداری مواد غذایی منجمد ، پایه های قابل تنظیم و چرخ دار با چرخ های مرغوب و روان ، جالبنیاتی و جابطری و همچنین کشوی نگهداری میوه و سبزیجات اشاره کرد. طول سیم برق یخچال نیز ۲۲۲ سانتی متر بوده و آزادی عمل بیشتری برای نصب در آشپزخانه به کاربران می دهد.

   

خرید مطمئن در شهر یخ

با اعطای نماد اعتماد الکترونیکی، هویت صاحب و محل فعالیت کسب وکارهای اینترنتی احراز می شود و کاربران در زمان خرید از طریق اینترنت با اطمینان از این‌ كه این فروشگاه اینترنتی‌ به تعهدات خود در قبال آنان عمل خواهد كرد و حقوق مصرف كنندگان را به رسمیت می‌شناسد،‌ می توانند اقدام به خرید كنند. فروشگاه تخصصی لوازم خانگی شهر یخ دارای نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت ، معدن و تجارت است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 31 views بار دسته بندی : یخچال و فریزر تاريخ : 5 آوریل 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها