شهر یخ يخچال فريزر پايين اسنوا سری فیت 24 فوت مدل SN4-0253TI - شهر یخ

معرفی يخچال فريزر پايين اسنوا سری فیت ۲۴ فوت مدل SN4-0253TI

یخچال فریزر ها در زندگی روزمره ما نقش اساسی دارند چرا که از آن ها می توان برای نگهداری مواد غذایی، میوه و سبزیجات و … استفاده نمود. در بازار تنوع یخچال فریزر زیاد است و مشتری می تواند با توجه به نیاز خود آن را خریداری کند. یخچال فریزر معمولا در چند دسته ی کلی از جمله یخچال فریزر بالا، یخچال فریزر پایین، فریزر تک، یخچال تک، ساید بای ساید و یخچال دو قلو قرار می گیرند. يخچال فريزر پايين اسنوا ۲۴ فوت مدل SN4-0253TI سری فیت محصولی با کیفیت و مقرون به صرفه از برند اسنوا است. یخچال فریزر پایین اسنوا به حسگر هوشمند تشخیص دمای بیرونی و شش عدد سنسور داخلی مجهز شده و دارای کمپرسور پر بازده با رده مصرف انرژی A+ می باشد. سامانه مدیریت سرمایش یکی از قابلیت های کاربردی در یخچال فریزر پایین ۲۴ فوت اسنوا است این سامانه سرما را به صورت یکسان در یخچال به صورت یکنواخت پخش می کند و در نهایت دمای تمام طبقات یکسان می شود سرمای یکسان باعث تازه ماندن طولانی مدت مواد غذایی می گردد.

 

يخچال فريزر پايين اسنوا سری فیت 24 فوت مدل SN4-0253TI

 

مشخصات ظاهری و فنی یخچال فریزر پایین ۲۴ فوت اسنوا

نوار درزگیر یخچال از نوع آنتی باکتریال می باشد که قابلیت تعویض دارد. با فعال کردن سامانه مدیریت مصرف هنگام سفر در یخچال فریزر پایین اسنوا دیگر نگران خراب شدن مواد غذایی خود زمانی که در مسافرت هستید نباشید چرا که این سامانه میزان مصرف انرژی را نصف می کند اما مانع از خراب شدن مواد غذایی در طولانی مدت می شود. گردش هوای سه بعدی یا همان Multiple Air Flow تعبیه شده در یخچال فریزر پایین اسنوا از چندین دریچه ی مختلف تشکیل شده که هر کدام از دریچه ها در یکی از قفسه های یخچال قرار دارد این دریچه ها هوا را به طور یکسان وارد طبقات می کند بنابراین هوا در تمام طبقات در حال چرخش است و یکجا ساکن باقی نمی ماند تا باعث خراب شدن مواد غذایی شود. قسمت یخچال این دستگاه از ۴ طبقه ، یک عدد کشو و ۴ پاکت درب و همچنین فریزر آن از ۴ کشو تشکیل شده است. یخچال فریزر پایین ۲۴ فوت اسنوا محفظه ای برای نگهداری میوه و سبزیجات دارد و به سامانه خودکار بسته شدن دربها مجهز شده است.

 

هدیه اولین خرید در شهر یخ

شهر یخ به عنوان مرکز تخصصی خرید آنلاین لوازم خانگی، امتیاز ویژه ای با نام هدیه اولین خرید برای اولین خرید آنلاین مشتریان گرامی در نظر گرفته است. شما نیز می توانید با پرداخت آنلاین اولین خرید از فروشگاه اینترنتی شهر یخ، هیجان دریافت تخفیف بیشتر به عنوان هدیه در سبد اولین خرید اینترنتی از این فروشگاه را تجربه نمایید.  تمامی محصولات مشمول کد هدیه اولین خرید می باشند و این کد پیش از پرداخت آنلاین هزینه سفارش در دسترس خریداران محترم قرار می گیرد. کاربران محترمی که برای اولین خرید اینترنتی کالاهای تخفیف دار را به سبد خرید اضافه می کنند نیز از هدیه اولین خرید آنلاین بهره مند خواهند شد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 49 views بار دسته بندی : یخچال و فریزر تاريخ : 28 ژانویه 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.