شهر یخ يخچال فريزر دوقلو 36 فوت بست مدل BLR200-10-BLF200-10 - شهر یخ

معرفی يخچال فريزر دوقلو ۳۶ فوت بست مدل BLR200-10-BLF200-10

یخچال ‌و فریزر از یکی از مهم ترین و کاربردی ترین لوازم در خانه است. این دو وسیله به ‌صورت شبانه ‌روزی کار می ‌کنند و به دلیل استفاده مکرر آن، قطعا میزان مصرف انرژی نکته مهمی در انتخاب یخچال فریزر خواهد بود. از مزیت ‌های یخچال ‌و فریزر دوقلو می‌ توان به جابه ‌جایی راحت تر نسبت به یخچال فریزر های ساید بای‌ ساید اشاره کرد. يخچال فريزر دوقلو بست مدل BLR200-10-BLF200-10 سری کارون است. این یخچال فریزر دوقلو دارای ظرفیت ۳۶ فوت بوده که شامل یخچال ۱۸ فوت و فریزر ۱۸ فوت می باشد. این يخچال فريزر دوقلو ۳۶ فوت بست مدل BLR200-10-BLF200-10 دارای کمپرسور پربازده (HE) است و گنجایش یخچال آن، ۳۳۰ لیتر و گنجایش فریزر آن، ۲۳۵ لیتر می باشد. همچنین این محصول دارای صفحه نمایشگر LED طرح اروپایی می باشد.

 

مشخصات يخچال فريزر دوقلو ۳۶ فوت بست مدل BLR200-10-BLF200-10

يخچال فريزر دوقلو ۳۶ فوت بست مدل BLR200-10-BLF200-10 دارای فناوری کاهش مصرف انرژی، حسگر هوشمند تشخیص دمای بیرونی، حسگر های هوشمند تشخیص دمای داخلی، سامانه مدیریت مصرف هنگام سفر، هشدار باز بودن درب، سرمایش سریع، جالبنیاتی، محفظه نگهداری میوه و سبزیجات در یخچال و سیستم چرخش هوای چند بعدی می باشد. همچنین این یخچال فریزر دوقلو ۳۶ فوت بست دارای نوار درزگیر آنتی باکتریال بوده که این نوار درزگیر، قابلیت تعویض نیز می باشد.

 

طرح پیش فروش لوازم خانگی در شهر یخ

مجموعه شهر یخ طرح پیش فروش لوازم خانگی را برای ایجاد تسهیلات خرید آسان راه اندازی کرده است. در طرح پیش خرید لوازم خانگی شما می توانید محصولات شامل این طرح را با قیمتی کمتر از قیمت روز بازار خریداری کرده و سفارش خود را بین ۲۰ تا ۶۰ روز کاری تحویل بگیرید. بنابراین از زمان ثبت سفارش تا تحویل کالا، افزایش قیمت ها روی خرید شما اعمال نخواهد شد. علاوه بر این شما حتی می توانید کالاهای ناموجود سایت را پیش خرید کرده و نهایتا تا دو ماه دیگر تحویل بگیرید. مزیت دیگر طرح پیش فروش شهر یخ این است که ارسال کالاهای پیش خرید شده به سراسر کشور رایگان می باشد.

 

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 39 views بار دسته بندی : یخچال و فریزر تاريخ : 18 آوریل 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.