شهر یخ يخچال فريزر امرسان مدل TF16T329CLA - مشکی - شهر یخ

معرفی يخچال فريزر امرسان مدل TF16T329CLA – مشکی

 

يخچال فريزر امرسان مدل TF16T329CLA یکی از جذاب‌ترین یخچال‌ فریزر بالا شرکت «امرسان» (Emersun) است. این یخچال در رنگ‌های متنوع و شادی تولید شده است که برای مثال می‌توان به قرمز، صورتی، زرد و آبی اشاره کرد؛ بنابراین وجود این یخچال می‌تواند جلوه‌ای تازه و مدرن را به هر آشپزخانه‌ای بیاورد. صرف نظر از بحث طراحی و ظاهر دستگاه، مشخصات فنی يخچال فريزر بالا امرسان TF16T329CLA شباهت زیادی به مدل TFH14T دارد. این یخچال هم، رده‌بندی مصرف انرژی A++ را دارد؛ بنابراین مصرف برق خیلی کمی دارد و یکی از بهینه‌ترین یخچال‌های سری بالاپایین بازار محسوب می‌شود.

 

معرفی يخچال فريزر امرسان مدل TF16T329CLA - مشکی

 

مشخصات ظاهری يخچال فريزر امرسان مدل TF16T329CLA – مشکی

 

يخچال امرسان مدل TF16T329CLA ، گنجایشی معادل ۲۹۳لیتر دارد که آن را به مدلی مناسب برای خانواده‌های کم‌جمیعت و کوچک تبدیل می‌کند. از این گنجایش، ۲۲۳لیتر به بخش یخچال فریزر بالا ۱۶ فوت امرسان اختصاص دارد که در قالب چهار کشوی شیشه‌ای نشکن و محفظه‌ی مخصوص نگهداری میوه و سبزیجات، فضای مناسبی را ارائه می‌کند. فضای داخلی در يخچال فريزر امرسان TF16T329CLA ، چند بخش دارد که می‌تواند انواع بطری، مواد غذایی کوچک و تخم‌مرغ را نگهداری کند. فریزر هم علاوه بر ارائه‌ی دو بخش برای منجمد کردن انواع مواد غذایی، قالب‌های یخ‌ساز هم دارد. از مشخصات اصلی این یخچال می‌توان به کنترل‌کننده‌ی مکانیکی ترموستات (Mechanical Thermostat Controller) و پایه‌های چرخ‌دار و قابل تنظیم، اشاره کرد.

 

مشخصات ظاهری يخچال فريزر امرسان مدل TF16T329CLA - مشکی

 

بهترین قیمت ، بهترین انتخاب

 

فروشگاه اینترنتی شهر یخ محصولات خود را با مناسب ترین قیمت در مقایسه با سایت های فروش لوازم خانگی مشابه عرضه می کند.فروشگاه شهر یخ همواره با رعایت حقوق مصرف کنندگان در عرصه فروش محصولات لوازم خانگی ، سعی بر جلب رضایت شما مشتریان و مصرف کنندگان محترم داشته و با تکیه بر تجربه و تخصص بالا در معرفی هر چه بهتر خصوصیات ، ویژگی ها و امکانات محصولات خود، بهترین خدمات را ارائه داده است.از این رو فروشگاه شهر یخ در لیست پر بازدید ترین سایت های داخلی قرار گرفته و از اولویت های اول جستجو در گوگل می باشد.

بهترین قیمت ، بهترین انتخاب

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 86 views بار دسته بندی : یخچال و فریزر تاريخ : 18 آگوست 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.