شهر یخ فریزر تک 7 فوت سینجر مدل 2150W - شهر یخ

معرفی فریزر تک ۷ فوت سینجر مدل ۲۱۵۰W

فریزر ۷ فوت سینجر مدل ۲۱۵۰W اسری محصولات با کیفیت شرکت SINJER می باشد. این فریزر تک با اندازه و وزن مناسب فضای کمی را اشغال کرده و از نظر طراحی نیز بسیار جذاب می باشد.. این محصول با ظرفیت ۷ فوت برای اماکن کوچک و خانواده های کم جمعیت مناسب می باشد.کارکرد محصول بسیار عالی بوده و در هنگام کار صدای بسیار پایینی از خود تولید می کند.پایه های قابل تنظیم نیز از ویژگی های فریزر ۷ فوت سینجر مدل ۲۱۵۰W محسوب می شود. بدنه محصول از جنس گالوانیزه بوده و با تزریق فوم پلی یورتان عایق بندی می شود.فریزر ۷ فوت سینجر مدل ۲۱۵۰W  قابلیت های دیگری همچون وجود تنظیم گر مکانیکی دما ، وجود کندانسور Condenser مخفی و سقف پلاستیک یکپارچه می باشد. 

 

فریزر 7 فوت سینجر مدل 2150W - دارای کندانسور مخفی

 

عملکرد عالی فریزر تک ۷ فوت سینجر مدل ۲۱۵۰W

فریزر تک سینجر مدل ۲۱۵۰W بصورت تک درب طراحی شده است.  فریزر ۷ فوت سینجر مدل ۲۱۵۰W دارای چهار کشو می باشد که سه تای آن در بالا و یک عدد در پایین تعبیه شده که اندازه آن بزرگتر است.وجود سیستم حرفه ای برودتی در این محصول امکان خنک کنندگی یکنواخت را درون فریزر را تضمین می کند. همچنین فریزر تک سینجر مدل ۲۱۵۰W دارای درب مخفی می باشد. کاربرانی که که در مناطق گرمسیر و یا سردسیر زندگی می کنند، می توانند بدون هیچ محدودیتی از این فریزر استفاده نمایند.از ویژگی های مهم این مدل از فریزر تک سینجر می توان به قابلیت تعویض درب از دو سمت اشاره کرد، زمانی که بخاطر شرایط محیطی درب فریزر را می توان از دو طرف وصل و باز و بسته  کرد. 

 

سامانه ارسال فوق سریع شهر یخ

شهر یخ به عنوان مرکز تخصصی خرید آنلاین لوازم خانگی، سامانه ارسال سریع سفارشات به سراسر کشور را برای خریداران محترم راه اندازی کرده است. با سامانه ارسال سریع سفارشات فقط تا ۴ ساعت در تهران و نهایتا تا ۴۸ ساعت در سایر استان ها به دست خریداران می رسد. سفارشات در استان تهران و البرز توسط واحد حمل و نقل شهر یخ و در سایر استان های کشور توسط یکی از سامانه های پست، تیپاکس و باربری تحویل مشتریان می شوند.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 26 views بار دسته بندی : یخچال و فریزر تاريخ : 31 می 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها