شهر یخ ساید بای ساید 32 فوت ال جی مدل SXB530WB - شهر یخ

معرفی ساید بای ساید ال جی مدل SXB530WB

ساید بای ساید مدل SXB530WB از سری یخچال ساید بای ساید  Door-in-Door ساخت شرکت ال جی می باشد. شرکت ال جی همواره با عرضه ی لوازم خانگی با کیفیت و مدرن توانسته طرفدارانی را به خود اختصاص دهد. این ساید بای ساید ۳۲ فوت ال جی نیز از جمله محصولات با کیفیت و مدرن این شرکت می باشد.

  ساید بای ساید ال جی مدل SXB530WB - معرفی محصول  

مشخصات فنی ساید بای ساید ال جی

ساید بای ساید ال جی مدلSXB530WB با ظرفیتی معادل ۶۰۲ لینر عرضه شده است. این ساید بای ساید ال جی جزو دسته کم مصرف ها با رده ی مصرف انرژی +A می باشد. برای این محصول یک فیلتر بهداشتی از نوع +Hygiene Fresh برای از بین بردن باکتری ها و بو های نامطبوع در نظر گرفته شده است. همچنین کمپرسور این محصول نیز از نوع کمپرسور اینورتر خطی می باشد. از مزایای این کمپرسور در ساید بای ساید ال جی میتوان به کاهش مصرف انرژی و کاهش صدا و گرمای یخچال نیز اشاره کرد.

  ساید بای ساید ال جی مدل SXB530WB - مشخصات فنی

انتخاب در فروشگاه حقیقی ؛ خرید از فروشگاه مجازی

فروشگاه شهر یخ ، با دارا بودن فروشگاهی حقیقی به وسعت ۳۰۰ متر در قلب بازار لوازم خانگی ایران و با استفاده از تجربیات چندین ساله خود در زمینه فروش لوازم خانگی ، با راه اندازی فروشگاه آنلاین ، تجربه خرید اینترنتی لذت بخشی را برای مشتریان خود فراهم کرده است. شهر یخ نماینده رسمی شرکت های دوو (Daewoo) ، اسنوا (Snowa) ، تکنوگاز (Tecnogas) و بوش (Bosch) می باشد و ضمن تضمین اصالت تمامی کالاها ، به شما اطمینان می دهد با قیمتی مناسب محصولی اصل از بهترین برندهای لوازم خانگی را به دست شما برساند. در شهر یخ شرایط خرید آسان در هر مکان و هر زمان برای مشتریان امکان پذیر می باشد و تیم پشتیبانی ما در تمامی مراحل خرید همراهتان خواهند بود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 44 views بار دسته بندی : یخچال و فریزر تاريخ : 20 جولای 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها