شهر یخ ساید بای ساید پاکشوما 19 فوت مدل P190S - شهر یخ

معرفی ساید بای ساید پاکشوما ۱۹ فوت مدل P190S

ساید بای ساید پاکشوما ۱۹ فوت مدل P190S یکی از یخچال های ساده، زیبا و در عین حال حرفه ای است که توسط شرکت پاکشوما طراحی و به بازار عرضه شده است. این یخچال ساید بای ساید مجهز به سیستم اکونومی می باشد این سیستم زمانی کاربرد دارد که شما قصد مسافرت داشته باشید و بخواهید در مصرف برق صرفه جویی کنید بنابراین شما می توانید به راحتی با فعال کردن سیستم اکونومی Economy می توانید تا حد زیادی در مصرف برق صرفه جویی کنید.

 

ساید بای ساید پاکشوما 19 فوت مدل P190S

 

مشخصات فنی ساید بای ساید پاکشوما

سیستم گردش هوای چندگانه یکی از مزیت های مهم این یخچال ساید بای ساید به شمار می آید. این سیستم دریچه های متعددی برای جریان پیدا کردن هوا داخل یخچال دارد که کمک میکند یخچال به صورت یکنواخت خنک شود. آبسردکن و یخسازی کارآمد نیمه اتوماتیک از دیگر قابلیت های ساید بای ساید پاکشوما است. صبقات یخچال فریزر از شیشه های نشکن ساخته شده و دارای کشوی نگه داری میوه و سبزیجات می باشد. در یخچال فریزر پاکشوما سیستم عیب یابی هوشمند تعبیه شده که به راحتی می توان مشکل یخچال را بدون هیچ گونه خطایی تشخیص داد.

 

ساید بای ساید پاکشوما 19 فوت مدل P190S

 

ویژگی های یخچال ساید بای ساید

از مهم ترین ویژگی های ساید بای ساید ۱۹ فوت پاکشوما می توان به: حجم فریزر: ۱۴۰ لیتر، حجم یخچال : ۳۲۷ لیتر،سیستم جریان هوای داخلی اجباری (فن دار)، سیستم کنترل هوشمند دیجیتال، طبقات شیشه ای نشکن، کشوی نگه داری میوه و سبزیجات، محفظه انجماد سریع، یخ ساز دستی و محفظه نگه داری یخ، مجهز به سیستم عیب یاب هوشمند و… اشاره نمود. 

 

ساید بای ساید پاکشوما 19 فوت مدل P190S

 

آرامش و اطمینان در خرید اینترنتی

یکی از دغدغه های مردم هنگام خرید اینترنتی این است که چگونه اعتماد کنیم؟ اطمینان از این امر است که فروشگاه اینترنتی به تعهدات خود در قبال آنان عمل خواهد کرد و حقوق مشتریان را به رسمیت می شناسد. تائید کسب و کار اینترنتی توسط یک موسسه و مرکز ثالث ، بیشترین تاثیر در مراجعه و اعتماد خریداران به کسب و کار اینترنتی را دارد. در ایران مرکز توسعه تجارت الکترونیکی مسئولیت ایجاد زیر ساخت های امنیت و اعطای نماد اعتماد الکترونیکی به کسب و کارهای اینترنتی را برعهده دارد. فروشگاه شهر یخ توسط وزارت صنعت ، معدن و تجارت ، نماد اعتماد الکترونیکی دریافت کرده است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 32 views بار دسته بندی : یخچال و فریزر تاريخ : 26 آوریل 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها