شهر یخ ساید بای ساید پاکشوما 19 فوت مدل P190 - شهر یخ

معرفی ساید بای ساید پاکشوما ۱۹ فوت مدل P190

ساید بای ساید پاکشوما ۱۹ فوت مدل P190  از سری محصولات باکیفیت موجود در بازار می باشد. این ساید بای ساید با طراحی چهار درب نمایی زیبا و شیک داشته و متناسب با هرنوع دکوراسیونی است و جذابیت محیط آشپزخانه شما را دوچندان می کند. یخچال ساید بای ساید پاکشوما ۱۹ فوت مدل P190 مجهز به فناوری های روز دنیا بوده و پا به پای مدل های خارجی حرکت می کند، از این سیستم ها می توان به سیستم اکونومی در زمان سفر شما که بسیار مفید بوده و در مصرف برق صرفه جویی چشم گیری دارد.کمپرسور محصول با قدرت بالا و عملکرد فوق العاده توانسته سرمایش فوق العاده ای را برای شما به ارمغان بیاورد. از دیگر فن آوری های مهم در ساید بای ساید پاکشوما ۱۹ فوت مدل P190 می توان به سیستم گردش هوای چندگانه می باشد که می تواند هوای داخل یخچال را تازه تر نگاه دارد و تمامی قسمت های یخچال و فریزر با تناسب به نوع فهالیتی که انجام می دهد را یکسان نگاه می دارد. 

 

ساید بای ساید پاکشوما 19 فوت مدل P190 - همراه خوب شما

 

قابلیت های مهم و فن آوری های روز دنیا در ساید بای ساید پاکشوما ۱۹ فوت مدل P190

ساید بای ساید پاکشوما ۱۹ فوت مدل P190 دارای آبسردکن بوده و یک یخساز قدرتمند نیز در آن تعبیه شده است این آبسردکن و یخساز از نوع نیمه اتوماتیک می باشند. حجم فریزر ۱۴۹ لیتر بوده و حجم یخچال ۴۷۹ لیتر در نظر گرفته شده است و این به معنی آنست که شما می توانید انواع مواد غذایی را برای مدت طولانی وارد یخچال کرده و نگهداری نمایید. طراحی داخلی محصول نیز بسیار شیک و زیبا می باشد، پر کردن فضای داخلی توسط کشو ، طبقه های شیشه ای و پاکت های دربی زیبایی خاصی به آن افزوده است.ساید بای ساید پاکشوما ۱۹ فوت مدل P190 بدون برفک و دارای سیستم NoFrost بوده و شما با خیا راحت می توانید  از یخچال استفاده کرده و دردسر یخ زدگی در آن برای شما بوجود نمی آید.همچنین نمایشگر نشان دهنده دما و سرما کاربری دستگاه را آسان تر کرده است. مصرف انرژی ساید بای ساید پاکشوما ۱۹ فوت مدل P190 بسیار کم بوده و جزو محصولات کم مصرف در بازار می باشد، این مدل از ساید بای ساید ۱۹ فوت پاکشوما دارای برچسب انرژی +A می باشد. همچنین وجود نمایشگر دیجیتال کاربر را از مشخصات و وضعیت یخچال مطلع می سازد.

 

ساید بای ساید پاکشوما 19 فوت مدل P190 - طراحی زیبا

 

شهر یخ مرکز تخصصی خرید آنلاین لوازم خانگی

مجموعه شهر یخ با سه فروشگاه حضوری در بازار لوازم خانگی تهران، شرایط مشاهده حضوری محصولات برندهای دوو و اسنوا را فراهم کرده است. تنوع بالای محصولات در کنار پشتیبانی و مشاوره تیم متخصص فروش شهر یخ ، شرایط ایده آلی را برای خرید مشتریان گرامی ایجاد کرده است. دو مزیت ویژه شهر یخ یعنی ارسال فوق سریع حتی برای کالاهای بزرگ و پرداخت درب منزل، شهر یخ را از سایر فروشگاه های اینترنتی لوازم خانگی متمایز می کند. در نهایت تلاش ما در شهر یخ ارائه محصولات برندهای معتبر با ضمانت نامه رسمی و مناسب ترین قیمت بازار است.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 44 views بار دسته بندی : یخچال و فریزر تاريخ : 21 اکتبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها