شهر یخ ساید بای ساید دوو سری پرایم 32 فوت مدل D5S-1033SS - شهر یخ

معرفی ساید بای ساید دوو سری پرایم ۳۲ فوت مدل D5S-1033SS

ساید بای ساید دوو سری پرایم ۳۲ فوت مدل D5S-1033SS از ساید بای ساید های با کیفیت و کاربردی برند دوو است. بر روی درب ساید بای ساید سامانه بار خانگی طراحی شده که باعث حفظ سرما و بازتابش آن به داخل محفظه می‌شود. یخچال ساید بای ساید به کمپرسور (compressor) اینورتر دیجیتال مجهز است. این مدل کمپرسور به نسبت کمپرسور های قدیمی انرژی کمتری مصرف می کند و کارایی بالاتری نسبت به کمپرسور های معمولی دارد. برای این مدل یخچال و فریزر سامانه کنترل سرمایش هوشمند در نظر گرفته شده که دارای سنسور های هوشمند تنظیم دما است و دما را به صورت یکنواخت در تمام نقاط یخچال و فریزر پخش می کند. سامانه سرمایش سریع یخچال از دیگر مشخصه های ساید بای ساید دوو محسوب می شود این سامانه برای حفظ تازگی و طراوت مواد غذایی، یخچال را با حداکثر توان به دمای مورد نظر می رساند.

 

ساید بای ساید دوو سری پرایم 32 فوت مدل D5S-1033SS

 

سایر مشخصات ساید بای ساید ۳۲ فوت دوو 

در جهت بوزدایی و پاکسازی ساید بای ساید فیلترینگ سه لایه به کار گرفته شده که باعث حذف باکتری ها و بوهای ناخوشایند می شود و طعم واقعی مواد غذایی را حفظ می کند. طبقات ساید بای ساید ۳۲ فوت دوو به صورت شیشه ای بدون قاب طراحی شده اند که زیبایی منحصر به فردی به یخچال فریزر می بخشد. سامانه سرمایش سریع فریزر یکی دیگر از سامانه های یخچال ساید بای ساید به شمار می آید این سامانه نیز در کمترین زمان ممکن دما فریزر را پایین می آورد تا باعث حفظ ارزش و شکل ظاهری مواد غذایی شود. در زمان باز ماندن درب یخچال و فریزر دوو سامانه بسته شدن خودکار درها فعال می شود و در صورتی که درها بسته نشوند با آلارم به شما اطلاع می‌دهد. در قسمت بالای آبسردکن دستگاه نمایشگر LED لمسی تعبیه شده که به وسیله ی آن می توان عملکرد دستگاه را کنترل کرد و تنظیمات لازم را بر روی آن انجام داد. 

 

 

 

مشاوره تخصصی و رایگان خرید لوازم خانگی

در شهر یخ کارشناسان فروش در تمامی مراحل خرید از انتخاب کالای مورد نظر تا ارسال، نصب، راه‌اندازی و حتی فعال سازی گارانتی معتبرهمراه شما هستند. با مشاوره رایگان شهر یخ نه تنها بهترین کالای مورد نظرتان را پیدا می کنید، بلکه می ‌توانید از تنوع شرایط فروش و تسهیلات پرداخت اقساطی بهره ببرید و خیالتان راحت باشد که تیم ما با نخستین تماس آماده همراهی شماست. در صورت نیاز به دریافت مشاوره از کارشناسان شهر یخ در ساعات کاری با شماره ۰۲۱-۳۴۱۹۵ تماس بگیرید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 37 views بار دسته بندی : یخچال و فریزر تاريخ : 19 فوریه 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها