شهر یخ ساید بای ساید دوو سری پرایم جونیور 32 فوت مدل D5S-3133GW - شهر یخ

معرفی ساید بای ساید دوو سری پرایم جونیور ۳۲ فوت مدل D5S-3133GW

از گذشته تا به امروز یخچال فریزر در زندگی ما تاثیر به سزایی داشته است با پیشرفت تکنولوژی یخچال فریزر ها نیز تغییر کردند تا بتوانند نیاز هر خریدار را بر طرف کنند. یخچال و فریزر را می توان به صورت تک، دو قلو ، ساید بای ساید، یخچال در قسمت بالا و فریزر در پایین و یا بر عکس خریداری کرد. ساید بای ساید دوو سری پرایم جونیور ۳۲ فوت مدل D5S-3133GW از دسته ی ساید بای ساید های برند دوو است. سامانه کنترل سرمایش الکترونیک از مشخصه های یخچال ساید بای ساید به شمار می آید این سامانه به سنسور های هوشمند تنظیم دما مجهز است که با استفاده از این سنسور ها می توان دما را در تمام بخش های یخچال و فریزر به صورت یکسان پخش کرد.

 

ساید بای ساید دوو سری پرایم جونیور 32 فوت مدل D5S-3133GW

 

سیستم های کاربردی در ساید بای ساید دوو سری پرایم جونیور

این مدل ساید بای ساید دوو به یخساز و آبسردکن مجهز می باشد که قابلیت اتصال به آب شهر را دارد. در ساید بای ساید ۳۲ فوت دوو سامانه خودکار بسته شدن درب‌ها تعبیه شده است که در زمان باز ماندن درب یخچال و فریزر این سامانه فعال می شود و در صورتی که درها بسته نشوند با آلارم به شما اطلاع می‌دهد. کمپرسور (compressor) محصول از نوع اینورتر دیجیتال ساخته شده که به نسبت کمپرسور های قدیمی انرژی کمتری مصرف می کند و باعث افزایش طول عمر و همچنین کاهش آلودگی صوتی در ساید بای ساید دوو می شود. سامانه گردش هوای چندگانه در ساید بای ساید دوو سری پرایم جونیور از چند دریچه ی متعدد تشکیل شده که هوای خنک را به طور یکسان وارد طبقات مختلف می‌کند یکی از مزیت های این سامانه در این است که هوا در یک جا ساکن باقی نمی ماند. سامانه مدیریت مصرف هنگام سفر، حالت خواب ، سیستم کاهش صدا در شب، سیستم کنترل هوشمند ، سامانه سرمایش سریع در یخچال و سامانه سرمایش سریع در فریزر از دیگر قابلیت های ساید بای ساید دوو هستند. 

 

ساید بای ساید دوو سری پرایم جونیور 32 فوت مدل D5S-3133GW

 

سامانه ارسال فوق سریع شهر یخ

شهر یخ به عنوان مرکز تخصصی خرید آنلاین لوازم خانگی، سامانه ارسال سریع سفارشات به سراسر کشور را برای خریداران محترم راه اندازی کرده است. با سامانه ارسال سریع شهر یخ سفارشات فقط تا ۴ ساعت در تهران و نهایتا تا ۴۸ ساعت در سایر استان ها به دست خریداران می رسد. سفارشات در استان تهران و البرز توسط واحد حمل و نقل شهر یخ و در سایر استان های کشور توسط یکی از سامانه های پست، تیپاکس و باربری تحویل مشتریان می شوند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 41 views بار دسته بندی : یخچال و فریزر تاريخ : 27 فوریه 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها