شهر یخ ساید بای ساید دوو سری پرایم جونیور 32 فوت مدل D5S-3133MW - شهر یخ

معرفی ساید بای ساید دوو سری پرایم جونیور ۳۲ فوت مدل D5S-3133MW

امروزه هر انسانی برای ادامه دادن زندگی خود به صورت مستقل به دستگاهی مانند یخچال فریزر نیاز دارد چرا که در این وسیله می تواند مواد غذایی خود را قرار دهد و از فاسد شدن آن در دراز مدت جلوگیری کند. برند های متنوعی این وسیله ی کاربردی بی نظر را طراحی کرده اند که هر کدام از قابلیت های منحصر به فردی برخوردارند. برند دوو یکی از برند های معتبری است که یخچال فریزر های متنوع به بازار عرضه می کند این بار محصولی متفاوت به نام ساید بای ساید دوو سری پرایم جونیور ۳۲ فوت مدل D5S-3133MW تولید کرده است. سامانه گردش هوای چندگانه یکی از سیستم های کاربردی در یخچال ساید بای ساید دوو است این سیستم از چند دریچه ی متعدد در قسمت های بالایی یخچال ساخته شده که هوای خنک در تمام بخش های یخچال را به صورت یکسان پخش می کند با این سیستم دیگر هوا در یک جا ساکن باقی نمی ماند.

 

ساید بای ساید دوو سری پرایم جونیور 32 فوت مدل D5S-3133MW

 

ویژگی های ساید بای ساید ۳۲ فوت دوو سری پرایم جونیور

کمپرسور اینورتر دیجیتال از مشخصه های دیگر ساید بای ساید ۳۲ فوت دوو محسوب می شود این نوع کمپرسور مصرف انرژی کمتری به نسبت کمپرسور های قدیمی دارد و همچنین باعث افزایش طول عمر و بازدهی بالای یخچال می شود. این مدل یخچال فریزر به سامانه خودکار بسته شدن درب‌ها مجهز شده است این سامانه در زمان باز ماندن درب یخچال و فریزر به صورت خودکار هشدار می دهد. سامانه کنترل سرمایش الکترونیک از مشخصه های ساید بای ساید دوو به شمار می آید این سامانه به سنسور های هوشمند تنظیم دما مجهز است که با استفاده از این سنسور ها می توان دما را در تمام بخش های یخچال و فریزر به صورت یکسان پخش کرد. از دیگر مشخصه های ساید بای ساید دوو می توان به سامانه مدیریت مصرف هنگام سفر، حالت خواب، سیستم کاهش صدا در شب، سیستم کنترل هوشمند ، سامانه سرمایش سریع در یخچال و سامانه سرمایش سریع در فریزر اشاره کرد. 

 

ساید بای ساید دوو سری پرایم جونیور 32 فوت مدل D5S-3133MW

 

 

شهر یخ مرکز تخصصی انتخاب و خرید آنلاین لوازم خانگی

فروشگاه اینترنتی شهر یخ، تخصصی ترین مرکز آنلاین لوازم خانگی است. تمامی کالاهای این فروشگاه از مبادی رسمی و قانونی تامین می شوند و دارای ضمانت اصل بودن و گارانتی معتبر شرکتی می باشند. مجموعه شهر یخ با دو دهه سابقه فعالیت در بورس لوازم خانگی دارای چند شعبه فروشگاه حقیقی و نمایندگی برندهای معتبر لوازم خانگی می باشد. خدمات نوینی چون امکان پرداخت هزینه سفارش ها در محل و ارسال سریع کالاهای خریداری شده به تمام نقاط کشور، پاسخی به سال ها همراهی و اعتماد مشتریان گرامی می باشد. با ثبت اولین خرید در این فروشگاه به باشگاه بزرگ مشتریان شهر یخ پیوسته و حتما برنده هدیه اولین خرید خواهید شد. خرید اینترنتی آسان لوازم خانگی را در این فروشگاه تجربه نمایید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 47 views بار دسته بندی : یخچال و فریزر تاريخ : 28 فوریه 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها