شهر یخ ساید بای ساید دوو سری پارامو 32 فوت مدل D5S-3340SS - شهر یخ

معرفی ساید بای ساید دوو سری پارامو ۳۲ فوت مدل D5S-3340SS

یخچال های ساید بای ساید دوو محصولاتی بی نظیر از برند دوو هستند که در طرح ها و رنگ های متفاوت تولید و عرضه می شوند و زیبایی را برای آشپزخانه شما به ارمغان می آورند. ساید بای ساید دوو سری پارامو ۳۲ فوت مدل D5S-3340SS از یخچال ساید بای ساید کاربردی این برند است. سامانه کنترل سرمایش الکترونیک در یخچال ساید بای ساید تعبیه شده که به وسیله ی سنسور های هوشمند این سامانه می توان دمای یخچال و فریزر را به صورت یکسان تنظیم کرد. سامانه بار خانگی بر روی درب یخچال طراحی شده تا به راحتی بتوان به مواد موجود در آن دسترسی داشت. این مواد غذایی می تواند شامل انواع نوشیدنی ها، مواد ضروری و پر استفاده روزمره باشد.

 

ساید بای ساید دوو سری پارامو 32 فوت مدل D5S-3340SS

 

سایر مشخصات ساید بای ساید دوو سری پارامو

کمپرسور این مدل ساید بای ساید از نوع اینورتر دیجیتال است کمپرسور (compressor) دیجیتال به نسبت نمونه های دیگر کمپرسور ها از مصرف انرژی کمتری برخوردار است و قابلیت کارکرد بالاتری به نسبت کمپرسور های معمولی دارد بنابراین با این نوع کمپرسور مواد غذایی تا مدت زمان طولانی تری باقی می مانند. بر روی درب یخچال ساید بای ساید دوو آبسردکن و یخساز خودکار فوق باریک طراحی شده که به فیلتر قدرتمند مجهز هستند. ساید بای ساید دوو به سامانه گردش هوای سه بعدی مجهز می باشد. این سامانه چند دریچه ی متعدد دارد که هوا را در تمام سطوح یخچال به صورت یکنواخت پخش می کند و نمی گذارد هوا در یکجا ساکن باقی بماند چرا که باقی ماندن هوا در یخچال باعث فاسد شدن مواد غذایی می شود. محفظه نگهداری حرفه ای گوشت، سامانه سرمایش سریع فریزر، بوگیر قدرتمند و سامانه خودکار بسته شدن درب‌ها از مشخصه های دیگر ساید بای ساید ۳۲ فوت دوو هستند. 

شهر یخ مرکز تخصصی خرید آنلاین لوازم خانگی

مجموعه شهر یخ با سه فروشگاه حضوری در بازار لوازم خانگی تهران، شرایط مشاهده حضوری محصولات برندهای دوو و اسنوا را فراهم کرده است. تنوع بالای محصولات در کنار پشتیبانی و مشاوره تیم متخصص فروش شهر یخ ، شرایط ایده آلی را برای خرید مشتریان گرامی ایجاد کرده است. دو مزیت ویژه شهر یخ یعنی ارسال فوق سریع حتی برای کالاهای بزرگ و پرداخت درب منزل، شهر یخ را از سایر فروشگاه های اینترنتی لوازم خانگی متمایز می کند. در نهایت تلاش ما در شهر یخ ارائه محصولات برندهای معتبر با ضمانت نامه رسمی و مناسب ترین قیمت بازار است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 42 views بار دسته بندی : یخچال و فریزر تاريخ : 16 فوریه 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها