شهر یخ ساید بای ساید دوو سری پارامو 28 فوت مدل DES-2915SS - شهر یخ

ساید بای ساید دوو سری پارامو ۲۸ فوت مدل DES-2915SS

ساید بای ساید دوو سری پارامو ۲۸ فوت مدل DES-2915SS محصولی جدید و پیشرفته از مجموعه ساید بای ساید پارامو می باشد. کیفیت بالای ساخت در کنار طراحی جذاب و زیبا ، از ویژگی های این ساید بای ساید دوو به شمار می رود. از نکات قابل توجه محصولات سری پارامو دوو باید به کمپرسور هوشمند ، سامانه سرمایش پیشرفته و مصرف انرژی کم آن اشاره کرد.ساید بای ساید ۲۸ فوت دوو مجهز به سنسورهای کنترل دمایی است که دما را داخل و بیرون یخچال تشخیص داده و به سامانه کنترل دیجیتال منتقل می‌کند. این سامانه داده‌ها را تحلیل کرده و به کمپرسور منتقل می‌کند. کمپرسور با عملکرد بهینه، سرمایش مورد نیاز را تأمین می‌کند. بـا اسـتفاده از سـامانه هوشـمند الکترونیـک کنتـرل دمـا، میـوه و سـبزیجات و مـواد پروتئینـی بـرای مـدت طولانی‌تـری تـازه، سـالم و پرطــراوت می‌مانــد.

 

   

ساید بای ساید دوو سری پارامو 28 فوت مدل DES-2915SS - یخساز و آبسردکن اتوماتیک

     

 

کمپرسور اینورتر دیجیتال Digital Inverter Compressor ساید بای ساید دوو

کمپرسـور اینورتر نسـبت به کمپرسـورهای قدیمی و معمولی %۲۳ انرژی بـرق کمتـری مصـرف مـی‌کنـد. کمپرسـور اینورتـر دیجیتـال (Digital inverter compressor) بـا عملکـرد بهینه و قابلیــت کارکــرد در پنــج ســطح (تــوان خروجــی) کارایــی بســیار بالاتــری نسـبت بـه کمپرسـورهای معمولـی دارد. فعالیـت ایـن کمپرسـور نوسـان دمـای داخلـی یخچال ساید بای ساید را بـه حداقـل می‌رسـاند، در نتیجـه مـواد غذایـی بـرای مـدت زمـان طولانی‌تـری سـالم و بـا طـراوت باقـی می‌مانـد.نشــان +A یخچــال و فریزرهــای دوو بــه معنــای % ۲۵ مصــرف کمتــر نسـبت بـه بهتریـن سـطح مصـرف یعنـی A اسـت و ایـن بـه معنـای کاهش هزینه‌هــای خانــواده می‌باشد.

 

 

ساید بای ساید دوو سری پارامو 28 فوت مدل DES-2915SS - کم مصرف

 

 

فروشگاه شهر یخ 

شهر یخ ، با دارا بودن فروشگاه و نمایشگاه کالا و لوازم خانگی در قلب بازار لوازم خانگی ایران و با استفاده از تجربیات چندین ساله خود در زمینه فروش لوازم خانگی ، با راه اندازی فروشگاه آنلاین ، تجربه خرید اینترنتی لذت بخشی را برای مشتریان خود فراهم کرده است.با مراجعه به منوی سایت شهر یخ و انتخاب دسته یخچال فریزر میتوانید از دیگر برند های یخچال ساید بای ساید دیدن کنید و محصول مورد نظر خود را انتخاب و در نهایت سفارش دهید. امکان مشاهده فروشگاه حضوری برای انتخاب بهتر و هوشمندانه تر شما وجود دارد. در شهر یخ ، این محصول و سایر ساید بای ساید های موجود را می توانید با بهترین قیمت و گارانتی معتبر تهیه کنید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 35 views بار دسته بندی : یخچال و فریزر تاريخ : 24 دسامبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها