شهر یخ ساید بای ساید دوو سری پارامو 28 فوت مدل D5S-2915SS - شهر یخ

معرفی ساید بای ساید دوو سری پارامو ۲۸ فوت مدل D5S-2915SS

یخچال فریزر ها نقش اساسی در زندگی روزمره ما دارند چرا که با این وسیله ی کاربردی می توان انواع مواد غذایی را به صورت منجمد و یا تازه استفاده کرد. یخچال فریزر ها معمولا به صورت ساید بای ساید، یخچال تک، یخچال فریزر بالا، یخچال فریزر پایین، فریزر تک تولید می شوند که هر کدام قابلیت و ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند. ساید بای ساید دوو سری پارامو ۲۸ فوت مدل D5S-2915SS یکی از ساید بای ساید های با کیفیت از برند دوو است. این ساید بای ساید به سامانه سرمایش الکترونیک مجهز شده که قابلیت کنترل دما در تمام قسمت های یخچال را دارد یعنی سنسور های هوشمند تنظیم دما در ساید بای ساید قرار گرفته که سرما را به صورت یکسان پخش می کند. یکی از تکنولوژی هایی که برای ساید بای ساید دوو در نظر گرفته شده محفظه نگهداری گوشت است این محفظه زمانی کاربرد دارد که زمان لازم برای بسته بندی گوشت را ندارید می توانید به راحتی گوشت را درون این محفظه قرار دهید.

ساید بای ساید دوو سری پارامو 28 فوت مدل D5S-2915SS

سایر مشخصات ساید بای ساید ۲۸ فوت دوو

سیستم بار خانگی از مشخصه دیگر یخچال ساید بای ساید به شمار می آید این سیستم باعث حفظ سرما در داخل یخچال و دسترسی راحت به مواد غذایی می شود. از دیگر قابلیت های یخچال ساید باید ساید دوو می توان به سامانه گردش هوای سه بعدی اشاره کرد درون این سامانه دریچه های متعددی طراحی شده که هر کدام از این دریچه ها هوای خنک را به صورت یکسان درون یخچال پخش می کنند. بر روی بدنه ساید بای ساید ۲۸ فوت دوو آبسردکن و یخ ساز اتوماتیک با فیلتر قدرتمند تعبیه شده که در هر زمان می توانید آبی خنگ در اختیار داشته باشید. یکسان پخش شدن هوا درون یخچال فریزر باعث می شود هوا یک جا باقی نماند و مواد غذایی تازه باقی بمانند. کمپرسور (compressor) این محصول از نوع اینورتر دیجیتال است که عملکردی بهینه دارد و به نسبت کمپرسو های معمولی انرژی برق کمتری مصرف می کند.

ساید بای ساید دوو سری پارامو 28 فوت مدل D5S-2915SS

هدیه اولین خرید در شهر یخ

شهر یخ به عنوان مرکز تخصصی خرید آنلاین لوازم خانگی، امتیاز ویژه ای با نام هدیه اولین خرید برای اولین خرید آنلاین مشتریان گرامی در نظر گرفته است. شما نیز می توانید با پرداخت آنلاین اولین خرید از فروشگاه اینترنتی شهر یخ، هیجان دریافت تخفیف بیشتر به عنوان هدیه در سبد اولین خرید اینترنتی از این فروشگاه را تجربه نمایید.  تمامی محصولات مشمول کد هدیه اولین خرید می باشند و این کد پیش از پرداخت آنلاین هزینه سفارش در دسترس خریداران محترم قرار می گیرد. کاربران محترمی که برای اولین خرید اینترنتی کالاهای تخفیف دار را به سبد خرید اضافه می کنند نیز از هدیه اولین خرید آنلاین بهره مند خواهند شد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 66 views بار دسته بندی : یخچال و فریزر تاريخ : 16 فوریه 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها