شهر یخ ساید بای ساید دوو سری پارامو 28 فوت مدل D5S-2915GW - شهر یخ

معرفی ساید بای ساید دوو سری پارامو ۲۸ فوت مدل D5S-2915GW

یخچال فریزر یکی از اصلی ترین نیاز هر خانه و آشپزخانه است که در انواع مختلفی تولید و عرضه می شود. یخچال ها معمولا به صورت تک، دو قلو ، ساید بای ساید، یخچال فریزر سه درب و یا چهار درب ، فریزر تک و… در بازار وجود دارند. ساید بای ساید دوو سری پارامو ۲۸ فوت مدل D5S-2915GW از یخچال های ساید بای ساید تولید شده توسط برند دوو می باشد. کمپرسور در نظر گرفته شده برای این محصول از نوع اینورتر دیجیتال است کمپروسور در واقع سرمای یخچال را تامین می کند، کمپرسور های اینورتر دیجیتال انرژی برق کمتری مصرف می کند و کارایی بسیار بالا تری نسبت به کمپرسور های معمولی دارد. بوگیر قدرتمند و بهداشتی تعبیه شده در ساید بای ساید دوو باعث از بین رفتن کامل بوهای نامطبوع و باکتری ها در یخچال می شود. 

 

 

مشخصات فنی ساید بای ساید دوو سری پارامو 

سامانه کنترل سرمایش الکترونیک یکی دیگر از مشخصه های یخچال ساید بای ساید دوو محسوب می شود این سامانه به ۶ حسگر کنترل دما مجهز است که این حسگر ها دمای داخلی فریزر و یخچال را به صورت مستمر اندازه گیری کرده و سرمای یکنواختی را در تمام سطح یخچال و فریزر پخش می کند. آبسردکن و یخساز اتوماتیک بر روی درب ساید بای ساید طراحی شده که فضای کمی از دستگاه را می گیرد و شما در هر زمان از شبانه روز می توانید از آب خنک آن استفاده کنید. لامپ‌های led موجود در محصول طول عمر و روشنایی بیشتری نسبت به لامپ های معمولی دارد و انرژی کمتری نیز مصرف می کند. نوار درزگیر دور ساید بای ساید از نوع آنتی باکتریال است که قابلیت تعویض دارد. ساید بای ساید ۲۸ فوت دوو از امکانات دیگر مانند سامانه خودکار بسته شدن درب‌ها، حالت ذخیره انرژی هوشمند (ECO)، فناوری کاهش مصرف انرژی، سیستم کنترل هوشمند و محفظه ميوه و سبزيجات برخوردار است.

 

پرداخت هزینه کالا درب منزل

شهر یخ به عنوان مرکز تخصصی خرید آنلاین لوازم خانگی، برای تسهیل در روند خرید اینترنتی، امکان پرداخت هزینه سفارش درب منزل را فراهم کرده است. خریداران محترمی که ساکن استان های تهران و البرز می باشند برای تمامی سفارش ها می توانند از روش پرداخت در محل استفاده نمایند. در سایر استان های کشور انتخاب گزینه پرداخت در محل با توجه به شرایط مندرج در این صفحه تعیین شده است. سامانه شهر یخ به گونه ای طراحی شده است که اولویت ارسال کالا از انبار را به سفارش هایی می دهد که از درگاه بانکی به صورت آنلاین پرداخت شوند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 41 views بار دسته بندی : یخچال و فریزر تاريخ : 7 مارس 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها