شهر یخ ساید بای ساید جی پلاس 28 فوت مدل M7622W - شهر یخ

معرفی ساید بای ساید جی پلاس ۲۸ فوت مدل M7622W

یخچال و فریز ساید بای ساید جی پلاس ۲۸ فوت مدل M7622W با رنگ سفید از محصولات جی پلاس است که به عبارتی دارای ظرفیت خالص ۴۷۲ لیتر است. عرض,ارتفاع و عمق آن به ترتیب برابر ۶۷۰، ۱۷۷۰ و ۹۰۷ میلیمتر می‌باشد. یخچال این ساید بای ساید جی پلاس دارای ۴ طبقه، ۲ کشو و ۴ طبقه در قسمت درب آن است. همچنین فریز محصول ۴ طبقه، ۲ کشو و ۱ طبقه در قسمت دربش دارد. کلاس مصرف انرژی یخچال فریزر ساید بای ساید برابر با +A می‌باشد. به منظور کاهش مصرف انرژی و سر و صدا در فرایند تولید این یخچال فریزر جی پلاس از کمپرسور هوشمند اینورتر استفاده شده است.

 

سایر مشخصات ساید بای ساید جی پلاس ۲۸ فوت مدل M7622W

این مدل از ساید بای ساید جی پلاس شامل سیستم هوای چندگانه (Multi Air Flow) و همچنین باکس Fresh Box برای تازه ماندن مواد غذایی بوده و این یخچال شامل نمایشگر LED نیز می‌باشد. وجود آبریز و یخساز دستی و اتوماتیک نبودن آن از معایب این ساید بای ساید جی پلاس محسوب می‌شود، همچنین این دستگاه قابلیت اتصال به به شیر آب شهری را دارد. از سایر ویژگی‌های این یخچال ساید بای ساید می‌توان به فناوری انجماد سریع (Super freezing)، فناوری بدون برفک (No Frost)، سرمایش سریع (Quick Cooling) و کاهش مصرف در زمان (Holiday) اشاره کرد.

مشاوره تخصصی و رایگان خرید لوازم خانگی

در شهر یخ کارشناسان فروش در تمامی مراحل خرید از انتخاب کالای مورد نظر تا ارسال، نصب، راه‌اندازی و حتی فعال سازی گارانتی معتبرهمراه شما هستند. با مشاوره رایگان شهر یخ نه تنها بهترین کالای مورد نظرتان را پیدا می کنید، بلکه می ‌توانید از تنوع شرایط فروش و تسهیلات پرداخت اقساطی بهره ببرید و خیالتان راحت باشد که تیم ما با نخستین تماس آماده همراهی شماست. در صورت نیاز به دریافت مشاوره از کارشناسان شهر یخ در ساعات کاری با شماره ۰۲۱-۳۴۱۹۵ تماس بگیرید.  

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 74 views بار دسته بندی : یخچال و فریزر تاريخ : 3 ژانویه 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها