شهر یخ ساید بای ساید جی پلاس 28 فوت مدل M7519S - شهر یخ

معرفی ساید بای ساید جی پلاس ۲۸ فوت مدل M7519S 

یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس ۲۸ فوت مدل M7519S با حجم کلی ۵۰۷ لیتر و رنگ استیل از بهترین محصولات جی پلاس محسوب می‌شود. یخچال محصول ۴ طبقه، ۲ کشو و ۳ طبقه در قسمت درب آن و فریز محصول ۴ طبقه، ۲ کشو و ۴ طبقه در قسمت درب آن دارد. به دلیل وجود کمپرسور هوشمند اینورتر در این یخچال و فریزر ساید بای ساید و طراحی بهینه و مطابق با اصول کاهش انرژی آن، محصول دارای برچسب مصرف انرژی ++A می‌باشد. پهنا، عمق و ارتفاع این این یخچال ساید بای ساید جی پلاس به ترتیب برابر با ۹۰٫۵، ۶۷ و ۱۷۷ سانتیمتر است. 

ساید بای ساید جی پلاس مدل M7519S

سایر مشخصات ساید بای ساید جی پلاس ۲۸ فوت مدل M7519S

سیستم هوای چندگانه (Multi Air Flow) و همچنین باکس Fresh Box برای تازه ماندن مواد غذایی از ویژگی‌های ممتاز محصول محسوب می‌شود. یخچال ساید بای ساید از برند جی پلاس امکان اتصال به شیر آب را نداشته و آبریز و یخساز آن اتوماتیک نمی‌باشد. از دیگر خواص این محصول جی پلاس می‌توان به فناوری انجماد سریع (Super freezing)، فناوری بدون برفک (No Frost)، سرمایش سریع (Quick Cooling) و کاهش مصرف در زمان (Holiday) اشاره کرد. 

شهر یخ مرکز تخصصی خرید آنلاین لوازم خانگی

مجموعه شهر یخ با سه فروشگاه حضوری در بازار لوازم خانگی تهران، شرایط مشاهده حضوری محصولات برندهای دوو و اسنوا را فراهم کرده است. تنوع بالای محصولات در کنار پشتیبانی و مشاوره تیم متخصص فروش شهر یخ ، شرایط ایده آلی را برای خرید مشتریان گرامی ایجاد کرده است. دو مزیت ویژه شهر یخ یعنی ارسال فوق سریع حتی برای کالاهای بزرگ و پرداخت درب منزل، شهر یخ را از سایر فروشگاه های اینترنتی لوازم خانگی متمایز می کند. در نهایت تلاش ما در شهر یخ ارائه محصولات برندهای معتبر با ضمانت نامه رسمی و مناسب ترین قیمت بازار است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 53 views بار دسته بندی : یخچال و فریزر تاريخ : 17 اکتبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها