شهر یخ ساید بای ساید ال جی 32 فوت مدل SXI555W - شهر یخ

معرفی ساید بای ساید ال جی ۳۲ فوت مدل SXI555W

ساید بای ساید ال جی ۳۲ فوت مدل SXI555W محصولی با کیفیت از شرکت ال جی است. این محصول به صورت Door-in-Door طراحی شده که به شما امکان دسترسی آسان به داخل محفظه را می دهد شما می توانید به راحتی داخل آن را مشاهده کنید این فناوری مواد غذایی را در مدت زمان بیشتری نگه میدارد و باعث کاهش اتلاف سرما می شود. این مدل یخچال فریزر به فیلتر Hygiene fresh مجهز شده که باعث از بین رفتن باکتری های موجود در یخچال تا %۹۹٫۹۹۹ می گردد و بوی بد داخل محصول را به حداقل می رساند. با استفاده از فناوری ™Smart ThinQ در یخچال ساید بای ساید ال جی می توانید از طریق تلفن همراهتان یخچال را حتی در مواقعی که نیستید، دما و فیلتر بهداشتی محصول را کنترل کرده و یا در صورت وجود عیب آن را عیب یابی کنید. کمپرسور (compressor) این محصول از نوع خطی بوده که در مصرف انرژی ۳۲ درصد صرفه جویی می کند و برای تازه تر نگه داشتن مواد غذایی برای مدت طولانی تر امکان کنترل بهینه دما را فراهم می سازد.

ساید بای ساید ال جی 32 فوت مدل SXI555W

سایر امکانات یخچال ساید بای ساید ال جی

ساید بای ساید ۳۲ فوت ال جی به یک محفظه ذخیره سازی بهینه مجهز شده که میزان رطوبت را در سطح مطلوبی نگه می‌دارد. سیستم یخ‌ساز ™SpacePlus به صورت باریک بر روی درب تعبیه شده که فضای ذخیره بیشتری را در قسمت فریزر فراهم می‌ کند. با استفاده از فناوری fresh balancer شما می توانید از طریق تنظیم میزان رطوبت و دکمه تعبیه شده در یخچال، میوه ها و سبزیجات را در شرایط مطلوبی نگهداری نمایید. یخچال ساید بای ساید SXI555 ال جی با کمک فن اجازه می دهد جریان صاف و ملایم هوای سرد در تمام سطوح یخچال و فریزر به صورت یکنواخت پخش شود. نوسانات دما در ساید بای ساید کاهش می یابد و زمان خنک شدن کوتاه می شود. یخچال ساید بای ساید ال جی مدل SXI555 با سیستم انجماد سریع به مواد غذایی اجازه می دهد سریعتر فریز شود و از غذاهای یخ زده محافظت می کند. دستگاه هایی با عملکرد خودکار یخ زده پس از رسیدن به درجه حرارت مورد نیاز، به حالت عادی باز گردانده می شوند تا از اتلاف انرژی جلوگیری شود.

ساید بای ساید ال جی 32 فوت مدل SXI555W

طرح پیش فروش لوازم خانگی در شهر یخ

مجموعه شهر یخ طرح پیش فروش لوازم خانگی را برای ایجاد تسهیلات خرید آسان راه اندازی کرده است. در طرح پیش خرید لوازم خانگی شما می توانید محصولات شامل این طرح را با قیمتی کمتر از قیمت روز بازار خریداری کرده و سفارش خود را بین ۲۰ تا ۶۰ روز کاری تحویل بگیرید. بنابراین از زمان ثبت سفارش تا تحویل کالا، افزایش قیمت ها روی خرید شما اعمال نخواهد شد. علاوه بر این شما حتی می توانید کالاهای ناموجود سایت را پیش خرید کرده و نهایتا تا دو ماه دیگر تحویل بگیرید. مزیت دیگر طرح پیش فروش شهر یخ این است که ارسال کالاهای پیش خرید شده به سراسر کشور رایگان می باشد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 27 views بار دسته بندی : یخچال و فریزر تاريخ : 28 می 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها