شهر یخ ساید بای ساید ال جی 32 فوت مدل SXI555NS - شهر یخ

معرفی ساید بای ساید ال جی ۳۲ فوت مدل SXI555NS

یخچال و فریزر یکی از پر کاربرد ترین لوازم خانگی در طول سالیان گذشته است. در گذشته یخچال ها تنوع زیادی نداشتند اما با پیشرفت تکنولوژی تا حد زیادی مدرن شده اند. در حال حاضر انواع مختلفی از یخچال و فریزر در بازار موجود است که همه آنها از نظر قیمت، ویژگی ها، شکل، اندازه و ظرفیت با یکدیگر متفاوت هستند با این حال مصرف کنندگان می توانند به راحتی یخچال مناسب را برای خود انتخاب کنند. ساید بای ساید ال جی ۳۲ فوت مدل SXI555NS از سری یخچال فریزر ساید بای ساید InstaView برند ال جی است. برای دسترسی آسان به خوراکی و نوشیدنی ها برای این مدل یخچال ساید بای ساید ال جی فناوری Door-in-Door در نظر گرفته شده است. با استفاده از این فناوری به راحتی می توانید داخل یخچال خود را حتی بدون باز کردن درب آن مشاهده کنید این کار باعث کاهش اتلاف سرما می‌شود و غذا به مدت طولانی تری تازه باقی می ماند. 

 

ساید بای ساید ال جی 32 فوت مدل SXI555NS

 

مشخصات فنی ساید بای ساید ۳۲ فوت ال جی

بر روی درب فریزر محصول سیستم یخ ساز SpacePlus به صورت باریک طراحی شده که فضای بیشتری را در قسمت فریزر فراهم می‌کند. کمپرسور این مدل ساید بای ساید از نوع اینورتر خطی است که تا ۳۲ درصد در مصرف انرژی صرفه جویی می کند و امکان کنترل بهینه دما را بر عهده دارد. قابلیت Fresh Balancer از دیگر مشخصه ی ساید بای ساید ال جی به شمار می آید شما با استفاده از کلید تعبیه شده درون یخچال و تنظیم میزان رطوبت می توانید سبزی‌ها و میوه‌های خود را در شرایطی مطلوبی نگهداری نمایید. ساید بای ساید ۳۲ فوت ال جی به فیلتر هوای هوشمند مجهز شده است این نوع فیلتر بوی نا مطبوع و باکتری های موجود در یخچال ساید بای ساید ال جی را تا ۹۹٫۹۹۹% از بین می برد و هوای داخل آن را تازه نگه می دارد. با استفاده از فناوری Smart ThinQ تعبیه شده در ساید بای ساید ال جی می توانید یخچال خود را از طریق تلفن از راه دور نیز کنترل کنید. 

 

ساید بای ساید ال جی 32 فوت مدل SXI555NS

 

پرداخت هزینه کالا درب منزل

شهر یخ به عنوان مرکز تخصصی خرید آنلاین لوازم خانگی، برای تسهیل در روند خرید اینترنتی، امکان پرداخت هزینه سفارش درب منزل را فراهم کرده است. خریداران محترمی که ساکن استان های تهران و البرز می باشند برای تمامی سفارش ها می توانند از روش پرداخت در محل استفاده نمایند. در سایر استان های کشور انتخاب گزینه پرداخت در محل با توجه به شرایط مندرج در این صفحه تعیین شده است. سامانه شهر یخ به گونه ای طراحی شده است که اولویت ارسال کالا از انبار را به سفارش هایی می دهد که از درگاه بانکی به صورت آنلاین پرداخت شوند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 54 views بار دسته بندی : یخچال و فریزر تاريخ : 18 اکتبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها