شهر یخ ساید بای ساید ال جی 32 فوت مدل SXB550NS - شهر یخ

معرفی ساید بای ساید ال جی ۳۲ فوت مدل SXB550NS

ساید بای ساید ال جی ۳۲ فوت مدل SXB550NS با رنگ نقره‌ای (سیلور) از محصولات برند ال جی (LG) محسوب می‌شود. ظرفیت این یخچال ساید بای ساید برابر با ۳۲ فوت یا ۷۵۷ لیتر می‌باشد. یخچال عضو خانواده Door In Door بوده و به این معنی است که شامل ۵ در است. با استفاده از ویژگی DID دسترسی سریع به مواد غذایی و نوشیدنی‌ مورد علاقه فراهم شده است. همچنین با باز نشدن درب اصلی مانع هدر رفتن هوای سرد داخل یخچال شده و با طراوت ماندن مواد غذایی کمک می‌کند. نوع کمپرسور به کار رفته در ساید بای ساید ال جی از نوع اینوتر خطی است. اینورتر خطی ضمن کاهش اصحکاک داخلی موجب کاهش مصرف انرژی و سر و صدا می‌شود. نمودار مصرف انرژی این محصول روی +A قرار دارد. در فضای درون یخچال چراغ‌های LED قرار دارد و همچنین محصول مجهز به پنل لمسی (Touch) می‌باشد. یخچال مجهز به سیستم یخساز و آبریز باریک روی درب یخچال بوده که با توجه کم آن فضای بسیار کمی از یخچال را اشغال می‌کند. 

ساید بای ساید ال جی 32 فوت مدل SXB550NS

سایر خصوصیات ساید بای ساید ال جی ۳۲ فوت مدل SXB550NS

یخچال ساید بای ساید LG مدل SXB550NS مجهز به فناوری انجماد سریع (Express Freezing) می‌باشد. هدف از این سیستم یخ زدن آب درون مواد غذایی در کوتاه ترین زمان ممکن و نگهداری آنها در یک دمای معین می‌باشد. فیلتر بهداشتی (+Hygiene Fresh) از دیگر مزیت‌های این مدل ساید بای ساید ۳۲ فوت ال جی است. این نوع فیلتر ضمن از بین بردن ۹۹ درصد باکتری‌ها، بوثی بد یخچال را نیثز از بین می‌برد. سیستم عیب‌یابی هوشمند، قفل کودک و سیستم عیب‌یابی هوشمند (™Smart Diagnosis) از دیگر ویژگی‌های این محصول به شمار می‌آید. 

هدیه اولین خرید در شهر یخ

شهر یخ به عنوان مرکز تخصصی خرید آنلاین لوازم خانگی، امتیاز ویژه ای با نام هدیه اولین خرید برای اولین خرید آنلاین مشتریان گرامی در نظر گرفته است. شما نیز می توانید با پرداخت آنلاین اولین خرید از فروشگاه اینترنتی شهر یخ، هیجان دریافت تخفیف بیشتر به عنوان هدیه در سبد اولین خرید اینترنتی از این فروشگاه را تجربه نمایید.  تمامی محصولات مشمول کد هدیه اولین خرید می باشند و این کد پیش از پرداخت آنلاین هزینه سفارش در دسترس خریداران محترم قرار می گیرد. کاربران محترمی که برای اولین خرید اینترنتی کالاهای تخفیف دار را به سبد خرید اضافه می کنند نیز از هدیه اولین خرید آنلاین بهره مند خواهند شد.   

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 56 views بار دسته بندی : یخچال و فریزر تاريخ : 12 اکتبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها