شهر یخ ساید بای ساید ال جی 28 فوت مدل SXP430 - شهر یخ

ساید بای ساید ال جی ۲۸ فوت مدل SXP430

ساید بای ساید ال جی مدل SXP430 محصولی باکیفیت از شرکت ال جی میباشد این  یخچال دارای  اینورتر خطی می باشد. این یخچال فریزر در رده انرژی A+ است که نشان دهنده ی مصرف بسیار کم انرژی است. همینطور ساید بای ساید مدل SXP430 دارای گنجایش کلی ۵۹۸ لیتر می باشد که فضای زیادی برای نگهداری مواد غذایی در خود دارد که از این میزان ۳۵۹ لیتر برای یخچال و ۱۶۳ لیتر برای فریزر را به خود اختصاص داده اند. در کل این محصول می تواند حدود ۱۱ کیلوگرم مواد غذایی را طی مدت ۲۴ ساعت منجمد کند.

یخچال فریزر ساید LG مدل SXP430

 

حفاظت از مواد غذایی

یخچال فریزر ساید LG مدل SXP430 سیستم سوپر یخ زدن در ساید بای ساید ال جی به مواد غذایی اجازه می دهد سریعتر فریز شود و از غذاهای یخ زده محافظت میکند. دستگاه هایی با عملکرد خودکار یخ زده پس از رسیدن به درجه حرارت مورد نیاز، به حالت عادی بازگردانده می شوند تا از اتلاف انرژی جلوگیری شود.این دستگا به خاطر داشتن اینورترخطی مواد غذایی را تازه نگه می دارند.یخچال فریزر ساید LG مدل SXP430 یخچال فریزر ال جی  با کمک فن اجازه می دهد جریان صاف و ملایم هوا سرد برای ظهور در تمام سطوح یخچال و فریزر. نوسانات دما کاهش می یابد و زمان خنک شدن کوتاه می شود – برای عطر و طعم طولانی مدت مواد غذایی شما.

  یخچال فریزر ساید LG مدل SXP430

دیگر ویگی های برتر

اگر قبل از خرید مواد غذایی تابع SuperFreeze را فعال کنید، دمای آن به طور موقت کاهش می یابد، به طوری که خرید های تازه شما می توانند در دمای مناسب نگهداری شوند. این موضوع هم برای صرفه انرژی مناسب است هم خرید های تازه شما برای مدت طولانی تر سالم می ماند. نکته ی دیگری که قابل اشاره است این موضوع از نظر اقتصادی هم برای شما به صرفه است، زیرا می توانید مواد غذایی را به مدت طولانی تر حفظ و از مصرف سریع و خرید دوباره خود منصرف شوید.

 

آب و هوای مطلوب ذخیره سازی

ساید بای ساید ال جی ۲۸ فوت مدل SXP430 یک محفظه ذخیره سازی بهینه در سایدبای ساید ال جی ، مواد غذایی خود را یک انعطاف کامل حفظ می کند، بستنی به عنوان مثال، نه خیلی نرم و یا بیش از حد سخت است. دمای ثابت در داخل یخچال و فریزر، بنابراین عامل مهمی برای طراوت و عطر بیشتر است. سنسورهای FreshSense به طور دائم دمای هوا، یخچال و فریزر را کنترل و کنترل می کنند. یک نتیجه مستقل از درجه حرارت بیرونی و دما داخلی است.

 

شهر یخ مرکز تخصصی خرید آنلاین لوازم خانگی

مجموعه شهر یخ با سه فروشگاه حضوری در بازار لوازم خانگی تهران، شرایط مشاهده حضوری محصولات برندهای دوو و اسنوا را فراهم کرده است. تنوع بالای محصولات در کنار پشتیبانی و مشاوره تیم متخصص فروش شهر یخ ، شرایط ایده آلی را برای خرید مشتریان گرامی ایجاد کرده است. دو مزیت ویژه شهر یخ یعنی ارسال فوق سریع حتی برای کالاهای بزرگ و پرداخت درب منزل، شهر یخ را از سایر فروشگاه های اینترنتی لوازم خانگی متمایز می کند. در نهایت تلاش ما در شهر یخ ارائه محصولات برندهای معتبر با ضمانت نامه رسمی و مناسب ترین قیمت بازار است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 67 views بار دسته بندی : یخچال و فریزر تاريخ : 20 جولای 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها