شهر یخ ساید بای ساید ال جی 28 فوت مدل MDN73NS - شهر یخ

معرفی ساید بای ساید ال جی ۲۸ فوت مدل MDN73NS

ساید بای ساید ال جی ۲۸ فوت مدل MDN73NS با رنگ استیل از محصولات برند ال جی (LG) می‌باشد. ظرفیت این یخچال ساید بای ساید برابر با ۲۸ فوت است و دارای قابلیت ™Door-in-Door می‌باشد. با استفاده از این ویژگی و به کمک یک دکمه، سریع و بدون باز کردن درب یخچال می‌توانید به خوراکی مورد نظر خود دسترسی داشته باشید. همچنین از مزیت‌های درب اضافی این است که در اثر باز کردن پیاپی درب یخچال، هوای داخل آن از بین نمی‌رود. نوع کمپرسور این مدل ساید بای ساید ال جی به صورت اینورتر خطی است که موجب صرفه جویی در مصرف انرژی و کاهش سر و صدا می‌شود. زیرا در اینوترهای خطی با کاهش اصطحکاک‌ داخلی میزان مصرف انرژی نیز کاهش می‌یابد. کلاس مصرف انرژی این یخچال روی A قرار دارد. محفظه آبریز و یخساز یخچال بسیار باریک است و فضای کمی را اشغال می‌کند. امکان تولید یخ در دو شکل قالبی و خرد شده وجود دارد. همچنین نوع دستگیره دب محصول به صورت پاکتی است.

ساید بای ساید ال جی 28 فوت مدل MDN73NS

سایر خصوصیات ساید بای ساید ال جی ۲۸ فوت مدل MDN73NS

یخچال ساید بای سایدمدل MDN73NS مجهز به فیلتر بهداشتی +Hygiene Fresh می‌باشد. این فیلتر علاوه بر از بین بردن ۹۹ درصد باکتری‌ها، بوی بد داخل یخچال را نیز از بین می‌برد. این مدل یخچال ساید بای ساید ۲۸ فوت ال جی مجهز به سیستم عیب یابی هوشمند ™Smart Diagnosis است که به وسیله اپلیکیشن تلفن‌های هوشمند یا از طریق تماس با مرکز اطلاعات مشتریان ال‌جی، مشتریان مشکل خود را اعلام می‌کنند، تا با کاهش تماس‌های غیر ضروری در مصرف هزینه و زمان صرفه جویی شود. سیستم جریان هوای چند گانه و فناوری انجماد سریع (Express Freezing) از دیگر ویژگی‌های این محصول محسوب می‌شود.   

هدیه اولین خرید در شهر یخ

شهر یخ به عنوان مرکز تخصصی خرید آنلاین لوازم خانگی، امتیاز ویژه ای با نام هدیه اولین خرید برای اولین خرید آنلاین مشتریان گرامی در نظر گرفته است. شما نیز می توانید با پرداخت آنلاین اولین خرید از فروشگاه اینترنتی شهر یخ، هیجان دریافت تخفیف بیشتر به عنوان هدیه در سبد اولین خرید اینترنتی از این فروشگاه را تجربه نمایید.  تمامی محصولات مشمول کد هدیه اولین خرید می باشند و این کد پیش از پرداخت آنلاین هزینه سفارش در دسترس خریداران محترم قرار می گیرد. کاربران محترمی که برای اولین خرید اینترنتی کالاهای تخفیف دار را به سبد خرید اضافه می کنند نیز از هدیه اولین خرید آنلاین بهره مند خواهند شد.   

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 52 views بار دسته بندی : یخچال و فریزر تاريخ : 29 اکتبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها