شهر یخ ساید بای ساید ال جی مدل SXI535W - شهر یخ

معرفی ساید بای ساید ال جی مدل SXI535W

یخچال فریزر ساید بای ساید مدل SXI535W ساخت شرکت ال جی از سری یخچال های سری  Door-in-Door می باشد.  این یخچال ساید بای ساید دارای قابلیت ها و امکاناتی امروزی از جمله قابلیت InstaView Door-in-Door می باشد. این فناوری این امکان را می دهد تا بدون نیاز به باز کردن درب این ساید بای ساید ۳۰ فوت ال جی  درون آن را نگاه کنید و از هدر رفت انرژی جلوگیری شود.

  ساید بای ساید ال جی مدل SXI535W- معرفی محصول  

مشخصات فنی ساید بای ساید ال جی

ساید بای ساید ال جی مدل SXI535W دارای رده ی مصرف انرژی ++A می باشد. این ساید بای ساید دارای ظرفیت ۶۰۱  لیتری نیز می باشد. ساید بای ساید مدل SXI535W همچنین دارای فیلتری بهداشتی از نوع +Hygiene Fresh می باشد. این نوع فیلتر تا ۹۹ درصد باکتری و بو های نامطبوع یخچال را از بین می برد.  همچنین کمپرسور این ساید بای ساید از نوع کمپرسور اینورتر خطی می باشد. این  کمپرسور باعث کاهش مصرف انرژی و کاهش صدا و گرمای یخچال میشود. کشو های این ساید بای ساید ال جی دارای FreshBalancer نیز می باشند که باعث تازه ماندن میوه ها و سبزیجات میشوند.

  ساید بای ساید ال جی مدل SXI535W - مشخصات فنی  

انتخاب در فروشگاه حقیقی ؛ خرید از فروشگاه مجازی

فروشگاه شهر یخ ، با دارا بودن فروشگاهی حقیقی به وسعت ۳۰۰ متر در قلب بازار لوازم خانگی ایران و با استفاده از تجربیات چندین ساله خود در زمینه فروش لوازم خانگی ، با راه اندازی فروشگاه آنلاین ، تجربه خرید اینترنتی لذت بخشی را برای مشتریان خود فراهم کرده است. شهر یخ نماینده رسمی شرکت های دوو (Daewoo) ، اسنوا (Snowa) ، تکنوگاز (Tecnogas) و بوش (Bosch) می باشد و ضمن تضمین اصالت تمامی کالاها ، به شما اطمینان می دهد با قیمتی مناسب محصولی اصل از بهترین برندهای لوازم خانگی را به دست شما برساند. در شهر یخ شرایط خرید آسان در هر مکان و هر زمان برای مشتریان امکان پذیر می باشد و تیم پشتیبانی ما در تمامی مراحل خرید همراهتان خواهند بود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 67 views بار دسته بندی : یخچال و فریزر تاريخ : 10 اکتبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها