شهر یخ سايد بای سايد اسنوا سری هایپر 32 فوت مدل SN8-2032GW - شهر یخ

معرفی سايد بای سايد اسنوا سری هایپر ۳۲ فوت مدل SN8-2032GW

سايد بای سايد اسنوا سری هایپر ۳۲ فوت مدل SN8-2032GW از سری محصولات جدید شرکت اسنوا می باشد. این ساید بای ساید دارای طراحی بسیار زیبا بوده و دارای فن آوری های روز دنیا نیز می باشد. استاندارد ساخت عالی و کیفیت بالای قطعات آن را به محصولی مرغوب با قابلیت صادرات تبدیل کرده است. از سیستم های موجود در ساید بای ساید اسنوا سری هایپر مدل SN8-2032GW می توان به حالت ذخیره انرژی هوشمند ، فناوری کاهش مصرف انرژی ، سیستم سامانه کنترل هوشمند ، حسگر هوشمند تشخیص دمای بیرونی ، حسگر هوشمند تشخیص دمای داخلی که ۶ عدد می باشد. وجود سامانه مدیریت مصرف هنگام سفر ، سیستم کاهش صدا در شب ، سیستم سرمایش دوگانه ، سیستم گردش هوای سه بعدی ، سیستم بدون برفک ، هشدار باز بودن درب ، وجود یخساز خودکار تک پدال ، سیستم قفل یخساز ، وجود آبسردکن خودکار تک پدال ، فیلتر تصفیه آب ، اتصال به آب شهری ، وجود روشنایی یخچال LED ، سیستم سرمایش هوشمند ، سیستم حفظ سرمایش VIP ، سیستم سرمایش فلزی ، وجود فیلتر سه لایه باکتریال و همچنین محفظه خنک کننده ویژه Chiller Zone و سامانه حفظ تازگی میوه و سبزیجات ، قابلیت هوم بار بصورت دیسکی سامانه آرام بازشو اشاره کرد. کمپرسور موجود در سايد بای سايد اسنوا سری هایپر ۳۲ فوت مدل SN8-2032GW از نوع قدرتمند Digital INVERTER می باشد که باعث قدرت سرمایش بیشتر و همچنین عملکرد فوق العاده می باشد. صدای یخچال در حدود ۳۸ دسی بل می باشد که جزو کم صدا ترین یخچال های موجود در بازار می باشد.

سايد بای سايد اسنوا سری هایپر 32 فوت مدل SN8-2032GW

قابلیت های مهم و کاربردی و عملکرد عالی سايد بای سايد اسنوا سری هایپر ۳۲ فوت مدل SN8-2032GW

از مهم ترین نکات درباره ساید بای ساید اسنوا سری هایپر مدل SN8-2032 GW رده مصرف انرژی آن است که جزو محصولات کم مصرف در بازار می باشد. سايد بای سايد اسنوا سری هایپر ۳۲ فوت مدل SN8-2032GW دارای میزان مصرف انرژی کمی بوده و رده انرژی +A را به خود اختصاص داده است. یکی از عوامل کاهش مصرف انرژی وجود سیستم اخطار باز ماندن درب یخچال می باشد. این سیستم بخاطر صرفه جویی بیشتر در مصرف برق و انرژی می باشد. با این سیستم موتور یخچال می تواند عمر طولانی تری داشته باشد. هنگامی که درب یخچال باز می ماند تلاش کمپرسور برای خنک کردن مواد غذایی هدر رفته و دائما باید به کار خود ادامه دهد. با این حالت کمپرسور زودتر از زمانی که انتظارش را دارید فرسوده در نتیجه عملکرد ضعیفی پیدا می کند. ساید بای ساید ۳۲ فوت اسنوا سری هایپر مدل SN8-2032GW دارای طراحی سفید متالیک بوده و مجهز به نوار درزگیر آنتی باکتریال با قابلیت تعویض که سلامت مواد غذایی را تضمین می کند. وجود سامانه خودکار بسته شدن دربها موجب کاهش مصرف انرژی می شود. صفحه نمایش موجود در سايد بای سايد اسنوا سری هایپر ۳۲ فوت مدل SN8-2032GW از نوع ال ای دی لمسی می باشد کاربری با آن بسیار آسان بوده و جذابیت ظاهری یخچال را نیز اضافه می کند. دستگیره محصول از نوع مخفی می باشد و زیبایی دوچندانی به یخچال می دهد.

نمایندگی فروش لوازم خانگی در شهر یخ

مجموعه شهر یخ یک بستر عالی برای فروشندگان در سراسر کشور فراهم کرده تا بتوانند از طریق فروشگاه شهر یخ، کسب درآمد کنند. در این طرح فقط کافی ست فروشندگان، مشتریان بالقوه برای خرید لوازم خانگی را داشته باشند. اما مهمترین تفاوت این طرح با سایر طرح های همکاری فروش این است که فروشندگان دیگر دغدغه، تامین، معرفی و ارسال کالا را نداشته و تنها از طریق گوشی موبایل خود می توانند برای مشتریان ثبت سفارش کرده و کمیسیون دریافت کنند. برای اطلاعات بیشتر به بخش نماینده فروش شهر یخ مراجعه کنید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 32 views بار دسته بندی : یخچال و فریزر تاريخ : 6 ژوئن 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها